Gå til innhold

Den billigeste måten å røyke på?


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dra til Estland/Polen og kjøp baggen full av røyk. Det er svine billig for røyk der borte. Hørt at det er helt nede i 17kr for 20pakken  :ohmy:

6884046[/snapback]

 

Det er mye iforhold til kroatia hvor jeg har vært 4 år på rad. Der koster en 20 pakning 14,-kr og rullings 30 eller noe i den duren. Men måndens-inntekten dems er 3000-8000,- norske kroner.

Røyker selvfølgelig ikke, men prøver og få mutters til å slutte, for røyk lukter dritt, huset lukter dritt..!

Lenke til kommentar
Jeg regner med at den billigste måten å røyke på er rullings? Alle fattisene med campingvogn røyker jo det.

 

Ellers så kan du jo kjøpe sigg av polakker. De selger kjempebillig av en eller annen grunn ...

6881581[/snapback]

Bur ingen polakker her.

 

å røyke bananskall er gratis!

6881538[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis. Banener koster peng det også.

 

Trådstarter: Den billigste måten å røyke på - 20 pk.

6881655[/snapback]

Banener er for sunt. :p

 

røyk er bare for ''tøffingene'', Så jeg holder meg ute og er ikke ''tøff''.

 

Syns det er så dumt og røyke

-lukta

-penga som går opp i røyk

-Som oftest ikke noe skjekketriks og røyke, bare om du spør om fyr :love:

-ser idiotisk ut

-ødelegger kroppen din

+++++

 

Røyk er ut.  :w00t:

6882158[/snapback]

- Enig

- Ikke helt enig: Penge går opp i nytelse

- Enig - Men jeg har selv efart at røyking hjelper på det sosiale.

- Og hvordan ser det itdiotisk ut?

- Enig

Konklusjon: Jeg slutter ikke.

 

Gjør som fjortis jentene, pul for en sigg. :D

6883070[/snapback]

Bare hvis de er ei fin dame. ;)

 

 

20 pkn.: 66kr

trill: : 157kr (skal vi si 60?)

66/20=3,3kr

157/60=2,60

 

Så har vi denne Winnertipen da.

Filter: Cirka 200? (100 filter?)

Maskinen: Kommer den med?

 

Tobakk: (157+157+200)/100=5,14kr

 

Så tobakk er billigst.

Men er den farligeste måten å røyke på. ;)

Holder meg til Malboro 20.

Alt sammen: (200+157+157)/100:51

Lenke til kommentar
Discount smoking.

Dette funker veldig bra.

Røyken blir sendt i ymse pakker som ikke ser suspekt ut(altså ikke i kartong).

Jeg og noen venner har benyttet denne siden noen ganger, og det pleier å gå bra. En pakke er blitt stoppet, men pengene var fremdeles spart.

6888141[/snapback]

Sweet. Hvor mye er det i avgifter sånn utenom selve prisen for røyken? Og hvor lang tid tar det før den kommer i posten fra man bestiller?

Lenke til kommentar
Discount smoking.

Dette funker veldig bra.

Røyken blir sendt i ymse pakker som ikke ser suspekt ut(altså ikke i kartong).

Jeg og noen venner har benyttet denne siden noen ganger, og det pleier å gå bra. En pakke er blitt stoppet, men pengene var fremdeles spart.

6888141[/snapback]

Sweet. Hvor mye er det i avgifter sånn utenom selve prisen for røyken? Og hvor lang tid tar det før den kommer i posten fra man bestiller?

6890834[/snapback]

Er vel sikkert derfor man pakker det i ususpekte pakker slik at de i tollen blir "lurt" til å ikke sjekke pakken. Ergo, ingen ekstra utgifter. Tror jeg :p

Lenke til kommentar
Discount smoking.

Dette funker veldig bra.

Røyken blir sendt i ymse pakker som ikke ser suspekt ut(altså ikke i kartong).

Jeg og noen venner har benyttet denne siden noen ganger, og det pleier å gå bra. En pakke er blitt stoppet, men pengene var fremdeles spart.

6888141[/snapback]

Sweet. Hvor mye er det i avgifter sånn utenom selve prisen for røyken? Og hvor lang tid tar det før den kommer i posten fra man bestiller?

6890834[/snapback]

Er vel sikkert derfor man pakker det i ususpekte pakker slik at de i tollen blir "lurt" til å ikke sjekke pakken. Ergo, ingen ekstra utgifter. Tror jeg :p

6891775[/snapback]

Stemmer det. :p

Lenke til kommentar

Herlig å bo 7km unna Sverige. Når jeg først er der pleier jeg å kjøpe Corner, Marlboro eller Prince. Jeg liker Corner best av alt, god røyk. Corner koster 39,50kr for en 25pakkning, 260kr for en limpe og 20 for en 10-pakkning vell. Har ikke så mye peiling på norske prisene, beste alternativet er rullings tror jeg. Rullings smaker godt som bare det, men enklere med vanlig.

 

Røyk er sløsing med penger og usunt.. Selv om du føler deg tøff fordi en røyker, ødelegger en seg selv.. Tobakk er noe av det mest tåpligste som finst..

6901122[/snapback]

Hva er det du vil fram til? Ja, det er usunt og sløsing med penger, men det finns masse annet vi bruker penger på og alle er ikke sportsfolk. Jeg røyker fordi det er godt.

Veldig koselig å ta seg en røyk med kamerater osv. Men for all del, ikke prøv. Vi har vell ett ganske så sterkt røykesammfunn, så vanskelig å holde seg.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Røyk er sløsing med penger og usunt.. Selv om du føler deg tøff fordi en røyker, ødelegger en seg selv.. Tobakk er noe av det mest tåpligste som finst..

6901122[/snapback]

Second that! :w00t:

 

Hva med å ikke røkye ? :)

 

Du sparer penger og helse.

6898789[/snapback]

Second that to!

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...