tnex Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Billigste måten å røyke på er å slutte Vet ikke noe om pris på røyk og sånnt, så jeg er ikke til mye hjelp... 6881368[/snapback] Er helt enig røyking er noe dritt, men jeg tror 20 pakting er kansje biligere? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Som Hylo sa så er Rullings et godt alternativ. Rulle en sigarett med supertynn rizla og fersk tobakk for å så fyre den opp med zippoen og inhalere og kjenne det river litt i halsen. Mmmmm Ikke røyk! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Røyke er vell ikke så mye dummere enn å drikke alkohol eller cola...Blir provosert av folk som komer med røyk er ut osv, ikke pga de har rett. Men for det første tråden handler ikke om hvor ut det er, hvorfor svare nå du svarer noe som ikke er relatert med tråden? Og for det andre, folk som røyker røyker ikke pga det er tøft osv, måten du skriver på shark så hadde du begynt å røyke viss det var tøft? ja? Røyking ødelegger kroppen min, men hva gjør vell ikke det nå til dags. Seriøst, skal slutte snart... 6882492[/snapback] Handlet den posten din om tråden da? Hell No. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Dra til Estland/Polen og kjøp baggen full av røyk. Det er svine billig for røyk der borte. Hørt at det er helt nede i 17kr for 20pakken Endret 17. september 2006 av Deemer Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Rullings er billigst, et par bakdeler er at ingen filter og man får gule fingre.. Sigaretter er dyrest, man blir mest sår i halsen og de er som regel tørre.. Det beste er uten tvil winnertip.. Det er den måten som har minst bakdeler, foruten av at det kan være litt teit for noen å dra opp rullemaskin(tchik-tchakker`n) enkelte plasser, men da er det bare å rulle seg opp noen om man skal en plass.. Får vel ca. 60-70 røyk ut av en tobakk, så det er litt billigere enn sigaretter.. Om jeg ikke kunne røyke winnertip hadde jeg nok sluttet for lengst, for jeg tåler ikke sigaretter og det er for mye pes med rullings.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Siden jeg ikke røyker kan jeg sikkert få så mange sigger jeg vil av de andre i klassen min som røyker, hender jo nå og da at jeg prøver, men er så flaut og hoste slik , så det blir helst når jeg er full Edit: synes forøvrig at rullings smaker mye verre enn "ferdigrullet"? Endret 17. september 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kvalitet fremfor kvantitet. Blue Master. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Billigste måten å røyke på er å slutte 6881368[/snapback] Åssen får du det til å stemme? Man røyker vel ikke hvis man har slutta? Og røyker man, så har man ikke slutta. Billigste er vel å kjøpe rullings til 150 spenn pakka, og rulle student rullingser Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er ingen hemmelighet at man får i seg like mye av passiv røyking som av aktiv røyking. Å stelle seg ved siden av noen som røyker er et stjernetips, synes da jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Er ingen hemmelighet at man får i seg like mye av passiv røyking som av aktiv røyking. Å stelle seg ved siden av noen som røyker er et stjernetips, synes da jeg 6885255[/snapback] LOL? Du skal jo liksom få i deg litt nikotin, det er jo derfor du røyker. edit: bomm masse røyk fra folk Endret 17. september 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 hehe det er nå jeg syns det er litt greit å studere i usa hehe, en 20 pk 4$ ca 28 kr en kartong malboro 30$ hehe 210kr Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) røyk er bare for ''tøffingene'', Så jeg holder meg ute og er ikke ''tøff''. Syns det er så dumt og røyke -lukta -penga som går opp i røyk -Som oftest ikke noe skjekketriks og røyke, bare om du spør om fyr -ser idiotisk ut -ødelegger kroppen din +++++ Røyk er ut. 6882158[/snapback] Røyk er ut, just like the sharks, måtte du brenne og slutte med meningsløse kommentarer som provoserer meg! 6882192[/snapback] Provoserer Shark deg fordi han har rett? 6882233[/snapback] nei, fordi han oppfører seg som "Skole er dritt. Shnut er ut. YO!"-kid. Og, really, tror du ikke jeg VET at det herper kroppen min? Tror du VIRKELIG jeg vil slutte? "nigga, please..." On Topic now: Jeg kjøper en 5pack med tobakk 50g i Sverige. Koster 380kr + papir (husker ikke hvor mye den kosta, men var ikke mye). En pakke holder i ca 2 uker for min del, fordi jeg ruller ikke de feite jævlane som de fleste gjør. Så, for meg så er rullings den billigste måten å røyke på. Jeg greier ikke 20packs lenger fordi det forsvinner mystisk i løpet av dagen. Edit: var visst flere sider her, ja. Endret 18. september 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ikke for å provosere røykere her, men vil noen slutte å røyke men ikke klarer det... Så gjør som meg og flere jeg kjenner kjøp denne og røyk og les denne : http://www.bokkilden.no/SamboWeb/partner/p...=1320226&rom=MP Er nå eks-røyker takket være denne, etter utallige mislykka forsøk. Lenke til kommentar
vidfje Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg regner med at den billigste måten å røyke på er rullings? Alle fattisene med campingvogn røyker jo det. 6881581[/snapback] Alle fattisene? hva du mener med dette? eg røyker bare rullings fordi eg syns rullings er best. Men eg vil ik akkurat si at eg er så veldig fattig at d gjør noe Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) "Fattis" er det 120kg ? og grilldress i samma slengen eller? Jeg røykte også bære rullings, har ikke campingvogn, grilldress og er 72kg btw. Endret 18. september 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
vidfje Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 er ik godt å si hva han mener. Men eg er no over snittet i lønn. Men har vekren grilldress eller campingvogn. sover heller på hotell. Røyker rullings pga d smaker bare så masse bedre. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hva med å bomme som 1 gal? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Noe jeg kom på.. er det ulovelig å gro egne tobakksplanter? Isåfall kan dette være pengebesparende.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Noe jeg kom på.. er det ulovelig å gro egne tobakksplanter? Isåfall kan dette være pengebesparende.. 6886477[/snapback] Hvor får man kjøpt tobakksplanter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå