cravenn Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hei! Sitter på den nye PCen, som fungerer veldig bra. Men når den er i ventemodus, går viftene fortsatt rundt. Hva kan være årsaken til dette - og hva kan jeg gjøre for å få det bort? På forhånd takk for svar! Endret 17. september 2006 av Craves Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ..Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Maskinen er enda på så det er jo akkurat det den skal gjøre. Bruker du hibernate funksjonen derimot så slår maskinen seg skikkelig av, og starter fremdeles veldig mye raskere enn ved vanlig oppstart. Må dog aktiveres via kontrollpanelet og strømalternaltiver. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 var sånn med gamle pc'n min og dog harddisken stopper bruk heller dvalemodus Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hva er hibernate? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dvale modus tror jeg er det den "norske" windows versjonen kaller det . Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hehe, den er grei. Da bruker jeg dvalemodus i stedet for ventemodus. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå