hubba-bubba Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Når jeg starter maskinen kommer den til skjermen med Safemode/vanlig osv trykker jeg vanlig går det 2 sek så rebooter den. Det samme skjer i safemode, lodingen går i ca 2 sek så rebooter den (siste fil so listes er mup.dll). Har prøvd å restore windows fra CD men da rebooter den på samme måte. Kommer inn i DOS modus med oppstarts disk men får heller ikke Flashet biosen til nyeste versjon, kommer en feil meld om at 3 filer mangler.. Har leitet litt rundt i forumer og funnet et lignende problem men det var med en Sata HD og da var løsningen å skru av ride funksjonen. Har prøv det men funker ikke for meg.. Noen som har en ide om hva det kan skyldes? Maskinvare: AMD 939 X2 4200+ ASRock 939Dual-Vista His 9800pro 128mb IceQ Geil 512 PC-2700 333MHz Western Digital 250gb IDE 100ATA Endret 17. september 2006 av hubba-bubba Lenke til kommentar
hubba-bubba Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Problemet er nå ordnet. Jeg bare reinstalerte Win xp og da funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå