Dirty^Dog Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Følelsen av å være totalt tom for krefter og ha 30km i de svenske skoger igjen til mål kan ikke beskrives med ord. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Unødvendig å ha svarte kanter under og over, kutt det bort heller. Det så ikke veldig pent ut i mine øyner i allefall. Kjenner til den følelsen, det er riktig som du sier, den kan ikke beskrives med ord. Lenke til kommentar
roffern Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Følelsen av å være totalt tom for krefter og ha 30km i de svenske skoger igjen til mål kan ikke beskrives med ord. 6881167[/snapback] Dette har du da postet her tidligere? Eller har jeg sett dette på foto.no ? Vet jeg har sett bildet og at det har vært diskutert tidligere i hvertfall. .roffern. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette har du da postet her tidligere?Eller har jeg sett dette på foto.no ? 6882243[/snapback] Jeg har sett det liggende på nett tidligere. Tror det også skal ha vært postet her. Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå