Tristar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Har hørt noen rykter om at man får kviser av det? Stemmer det? 6891106[/snapback] høh? Tillater meg å tvile sterkt på den der, går vel kanskje på urenslighet? Endret 18. september 2006 av Tristar Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 dette sier ivartfall dagbladet Hei!Fra vi er små barn, vil vi etter hvert oppdage kjønnsorganet vårt, enten det er det ene eller det andre. Det er deilig å ta på, så de fleste av oss vil fra vi er kjønnsmodne, og kanskje tidligere, begynne å onanere. Dette er noe vi har glede av livet ut. Det at gutter drar hånden over penis mange ganger til utløsning, er en vanlig og svært viktig del av gutters seksualliv. Samme hos jenter. Det har florert mange skumle skremmehistorier om onanering, men det er ingenting som tilsier at vi tar skade av det. Tvert imot så vil det gjøre oss til bedre elskere, fordi vi vil bli bedre kjent med kroppen vår. Derfor er det ingen grunn til å skamme seg over det om det skulle være tilfelle! det er faktisk bra for oss Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er vel bare sunt å nappe løken ofte. Får beveget litt på utstyret, skal vist minke sjangsen for å få prostatakreft. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis det var skadelig, hadde jeg vært død for lengst. 1 gang om dagen siden man var 13-14 år. Nå er jeg 28. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Alle vet vel at man blir blind? 6882109[/snapback] Ja, mammaen min sa at det var en gutt som ble blind! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Når du sier det, så ser jeg litt dårlig + har blitt litt hårete inni hendene. Men det er vel bare normalt med alderen regner jeg med? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kjenner mer enn en som har runka så mye/hardt at strengen røk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det er sånt man bare hører om på film. Aldri skjedd meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kjenner mer enn en som har runka så mye/hardt at strengen røk 6897585[/snapback] Da tror jeg det er hardheten det går på, ikke mengden... Runket han virkelig, eller voldtok han et pinnsvin og lagde en cover-story? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Runk ivei. Jævla kåte lille skolegutter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kjenner mer enn en som har runka så mye/hardt at strengen røk 6897585[/snapback] det kan også skje under samleie, så det har ikke noe å si Onani er bra for deg, og det kan faktisk være smart å dra snabben ofte. veldig grei måte å sjekke om ting fungerer, og om det er ting der som ikke skal være der (se Dottens blogginnlegg om testikkelkreft). Liten tommelregel: Hvis det gjør vondt, ikke fortsett. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Liten tommelregel: Hvis det gjør vondt, ikke fortsett. 6913799[/snapback] Da mister man jo gleden, vil enkelte si Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Liten tommelregel: Hvis det gjør vondt, ikke fortsett. 6913799[/snapback] Da mister man jo gleden, vil enkelte si 6913801[/snapback] Med "vondt" så mener jeg den teite versjonen av vondt. Smerte er godt, orgasme er jo en type smerte! Du kan også få den samme følelsen av å nyse. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er for lite onanering skadelig? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis det kjem damp ut kan det tyde på at det skjer for ofte. Kjem det litt støv og så noke klumpa er det for lenge sida... :!: Lenke til kommentar
TH_Neo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kanskje du kan få kronisk slitasje i armen? Senebetennelse etc?Anyone? 6881176[/snapback] jeg tror nok ikke du kan få det. men for å snakke om tennisalbue så kommer jo det av for mye ensformige bevegelser med armen/albuen. man kan jo få det av å sitte for mye med musa på pcen til og med. og som navnet sier, så kommer det jo ofte av tennis. En kamerat av meg fikk senebetennelse av å sitte for mye på datan men tror ikke man kan få det av å onanere for mye, men det kan jo tenkes..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Tja, har da aldri hverken hatt senebetennelse eller tennisalbuer..har vel nappa løken 1-2 ganger hver dag siden jeg var 14. Bortsett fra settinger der det ikke var mulig, da. Endret 22. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nei det er ikke farlig!!! mange som spør om det hver eneste dag på radio,tv osv.. det er ikke farlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Typisk propaganda fra kristne på 50-tallet. Onanerer du kommer du til Helvete, blir blind, mister pungen osv. Legg merke til de referer til onani som SELF-ABUSE. Herrejemini Endret 24. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det eneste må være at for mye av det gode gir gnagsår på snabben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå