-BaSe- Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har hatt PC'en min i 2 år, men nå har den plutselig begynt å klikke. Jeg starta opp PC'en, begynte å spille litt, og etter 10 minutter kom det masse rare tegn på skjermen og Pc'en slo seg av. Jeg har hatt litt problemer med skjermen min i det siste, så jeg prøvde å bytte skjerm, men det hjalp ingenting:/ Jeg tror nå at det er skjermkortet som er problemet, og har tenkt å sende det inn å få bytta det. Er dere enig i at det? Eller kan det være andre ting? Den har funka helt fint opptil dags dato, var bare idag den plutselig klikka, så er ikke drivere/varme etc.. Er noe som rett å slett har klikka Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 sjekka ram? kan du beskrive nærmere hva slags tegn?? fikk noe lignende engang, og da var det defekt ram brikke Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 var bare masse striper på skjermen, kunne så vidt se skjermbildet i bakgrunnen liksom.. Trenger svar xD Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 hm, ser ut til at den kun klikker når jeg skal spille.. kan det være Software problemer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Det kan virke som varmeproblem, driverproblem eller feil med grafikkbrikken. Fjern støv i vifta på skjermkortet. Sjekk temperaturen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) jeg oppdaterte driverne, tørka støv av vifte + satt en annen vifte inntil kjøleribba på skjermkortet, og det samme sjedde.. kjipeste er vel at garantien jikk ut for 12 dager siden:/ er nok ødelagt hele kortet, regner med jeg må kjøpe nytt ja.. testa forøvrig med et annet skjermkort, og da funka alt fint:) forslag til ett skjermkort som kan erstatte Club3D GeForce 6800 GT? Ikke så altfor høy pris, hold det vertfall mellom 1-2k ^^ Endret 18. september 2006 av -BaSe- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg oppdaterte driverne, tørka støv av vifte + satt en annen vifte inntil kjøleribba på skjermkortet, og det samme sjedde.. kjipeste er vel at garantien jikk ut for 12 dager siden:/ er nok ødelagt hele kortet, regner med jeg må kjøpe nytt ja.. testa forøvrig med et annet skjermkort, og da funka alt fint:) forslag til ett skjermkort som kan erstatte Club3D GeForce 6800 GT? Ikke så altfor høy pris, hold det vertfall mellom 1-2k ^^ 6891618[/snapback] forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå