StupidNick Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg leter etter et chatte program jeg kan bruke med macen min. foreløpig bruker jeg Fire, som er helt kurrant, men det er en del ting jeg savner her, f.eks støtte for webcam, personlig bilde og personlig melding. Er det noen som vet om hva jeg kan bruke som støtter disse? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 aMsn skal ha støtte for web cam Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 prøvde amsn nå. det gikk fryktelig ustabilt. umulig å bruke. skal ikke være noe problem med maskinen (har en macbook med 2ghz og 2gb ram) men takk for tipset (: Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 sist jeg sjekket så var det den eneste msn klienten med webcam støtte. selv bruker jeg bare Microsoft messenger, men Adium er også mye brukt, men ingen av disse har desverre webcam støtte pr i dag. (microsoft har lovet en ny utgave, men er ikke ventet før i 2007) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ok, får vel bare vente å se da, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Mercury støtter også cam =) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ja, men mercury har et elendig brukergrensesnitt (: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Adium støtter hverken cam eller subnick, men er ellers ålreit å bruke. http://adiumx.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå