Enceladus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg forsøker å legge ut min hjemmeside på home.no, men jeg får ikke tilgang. Jeg har registret meg for noen timer tilbake så serven burde være klar. Jeg har riktig passord og brukernavn samt riktig servernavn (ftp.home.no) Hva er galt? Og hvordan får jeg alle hjemmeside filene mine inn i smart ftp programmet? Endret 17. september 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ser ut som den ikke godkjenner login/passord, vent litt til eller kontakt levrandøren. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ser ut som den ikke godkjenner login/passord, vent litt til eller kontakt levrandøren. 6880810[/snapback] Det jo litt rart siden jeg har registrert meg i dag. Jeg kan logge meg helt fint inn på siden deres og redigere profilen min der. Men å koble meg opp mot serven det går ikke. Uff jeg har alltid problemer med å få ut sidene mine. Fryktelig irriterende Ok, noen som kan anbefale noen "gode" servere da? Jeg begynner å bli rimlig lei av home.no og start.no bare trøbbel med dem! Edit: hahahaha jadda! Teknisk support home.no er en gratistjeneste, og inkluderer dessverre ikke support, verken på telefon eller epost. De aller fleste spørsmål våre brukere har er imidlertid beskrevet i vår liste med spørsmål og svar. Ingen som kan hjelpe meg? Endret 17. september 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Om ikke jeg husker feil så står det en plass under registreringen at det kan ta opptil 24 timer før ftp blir aktivert Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, det pleier å ta litt tid før det går. Vent til i morgen du . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå