Thombr86 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er i militæret og har sinsykt lyst på en laptop å spille WoW på etter tjenestetiden (som fort blir noen timer hver dag...) Vil ha 14" eller mindre, samt at den bør gå an til spilling... Topp pris 12.000,- helst 10.000-11.000 Har selv solgt en del Acer oppigjennom tiden, samt reparert litt på de, så Acer er å foretrekke.. De har vel pr dags dato (og som regel bestandig) kun en model som egentlig er aktuell.. Acer TM 3282WXMi https://prisguiden.no/product.php?productId=44440 Om noen har andre valg på enten 12" eller 14" som er aktuelle så si ifra, eller om det kommer nye rett rundt hjørnet.. Krav: 14" el mindre WLAN Blåtann (fordel med innebygd) Skjermkort for spilling Ikke et "drittmerke" Skal ha en ting der man kan få litt service om det skjer noe (og på acer har jeg topp service om noe skulle skje) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Denne har ein 15.4 skjerm men den har no eit ganske bra skjermkort til spill osv. Acer aspire 5671 Lenke til kommentar
rattamahatta Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Denne har ein 15.4 skjerm men den har no eit ganske bra skjermkort til spill osv.Acer aspire 5671 6881162[/snapback] Krav:14" el mindre WLAN Blåtann (fordel med innebygd) Skjermkort for spilling Ikke et "drittmerke" 6880296[/snapback] Hva med å lese posten? Det står til og med i topic at skjermen skal være 14" eller mindre. Hva er det med folk på dette forumet og svare med alt annet annet enn det blir spurt om? Djeez... Zepto-fanboi som jeg er, så er det jo ingen annen PC enn Znote 6214W som gjelder, når det kommer til 14.1" skjermer og spilling. Panelet er kanskje ikke verdens beste, men den oppfyller iallefall alle krav OP kommer med. Se forøvrig denne tråden for god info om Znote 6214W. Og før en eller annen wiseass påpeker "Ikke et "drittmerke""-kravet, så yter netshop dønn solid brukerstøtte etter min erfaring. Ellers er Dell XPS m1210 et alternativ, men den har dårligere grafikkort og er vanvittig mye dyrere. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Må si meg enig med Roboto her, Zepto er nok det beste alternativet i den prisklassen. Geforce Go7600 yter betydelig bedre i spill enn X1400, selv om det forsåvidt skulle holde fint til WOW. Ellers er Asus W3J en maskin som har fått mye god omtale, men da må du altså ut med noen hundrelapper over 12000... Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke helt i samme prisklasse, men verdt å ha med som referanse kanskje. Jeg spiller en del wow på min IBM P43p med 1GB/2,26/14,1" med et ATI FireGL T3200 skjermkort. Det funer helt greit i 1400x1050 med greie framrates. Noe FPS lag i veldig befolkede områder, men absolutt spillbart. Pass på at du velger noe som kjører spillet godt, ikke noe å vits å kjøpe noe som bare så vidt kjører spillet, da ender du bare opp med å ikke spille alikevel. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Må si meg enig med Roboto her, Zepto er nok det beste alternativet i den prisklassen. Geforce Go7600 yter betydelig bedre i spill enn X1400, selv om det forsåvidt skulle holde fint til WOW. Ellers er Asus W3J en maskin som har fått mye god omtale, men da må du altså ut med noen hundrelapper over 12000... Lykke til med kjøpet! 6885271[/snapback] legg merke til at de som skriver brukererfaringer om maskinen faktisk har fått en bedre maskin enn det som er spesifisert, dvs at de har fått en X1600. ikke det at det garanterer at alle gjør det, men det er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ser på forsiden av hw.no at Geforce go 7700 kommer, har ikke rukket å lest det enda, men når kan jeg forvente at det kommer for salg? Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har selv kjøpt meg en Acer TM 3282 og fikk med et X1600 kort. merk at korte dog er på 128/512 ram. så det er et nedskalert kort i forholdt til 256 ram. men eg spiller oblivion heilt greit på maskina:) og er gennerelt veldig fornøyd med maskina Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Har kjøpt Zepto'en nå. det var kun Windows de ikke hadde på lager, så det valgte jeg glatt bort, så den blir sendt til meg i morgen.. Håper på det beste Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Gratulerer med kjøpet, jeg håper du blir like fornøyd som jeg er Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Håper da det Litt uvant med tastaturet enda, men det kommer seg nok Nå mangler jeg kun WoW plater ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå