Gå til innhold

Guide - Hvordan lage en annerledes desktop (Linux)

Marsan

Anbefalte innlegg

Vil bare informere om at tv_grab_no ikke lenger oppdateres, men det er laget en ny versjon; tv_grab_no_gfeed. For å bruke den, er det bare å skifte ut alle "tv_grab_no" i guiden, med "tv_grab_no_gfeed".

Kilde

Også kommer et spørsmål, hvordan skifter man manuelt rekkefølgen på kanalene? Kanskje det er gfeed som gjør det, men hos meg er rekkefølgen helt på tryne, Canal+ kommer øverst, og tv2 nesten helt nederst, jeg skulel gjerne hatt tv2 på topp, og canal+ nederst osv. Anyone?

EDIT: Fant løsningen! Det var latterlig enkelt :p Alt du trenger å gjøre er å gå på "Channels", ta bort alle, også velge de igjen i den rekkefølgen du vil ha! :D

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sorry, kanskje litt uklar på hva jeg spurte om. På sesjoner (altså sessions) Står det "command", hva må jeg skrive der? eller ligger det en fil jeg må starte opp et sted?

Kommandoen for å starte Conky er "conky".

Men! Du kan få problemer, Compiz kan skape en del trøbbel med Conky. Derfor anbefaler jeg deg å bruke kommandoen "wait 20 && conky". Da starter ikkje Conky før 20 sekunder etter login, og du kan slippe eventuelle problemer.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Må sterkt beklage at dette er en utdatert guide. Jeg skal prøve å få oppdatert den i løpet av noen dager.

Her er rett link til det icon-themet. Du bare åpner system->brukervalg->utseende og drar den pakka filen du lasta ned over i utseende-menuen eller trykker på "installer" og velger pakken.

Edit: linken -> http://www.gnome-look.org/content/show.php...e?content=32146

Endret av Marsan
Lenke til kommentar
Må sterkt beklage at dette er en utdatert guide. Jeg skal prøve å få oppdatert den i løpet av noen dager.

Her er rett link til det icon-themet. Du bare åpner system->brukervalg->utseende og drar den pakka filen du lasta ned over i utseende-menuen eller trykker på "installer" og velger pakken.

det var no rask respons =) jeg fant det no. thx.

dreve å leita et par dager etter en slik guide, bra tiltak =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...