Ozwald Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Vil bare informere om at tv_grab_no ikke lenger oppdateres, men det er laget en ny versjon; tv_grab_no_gfeed. For å bruke den, er det bare å skifte ut alle "tv_grab_no" i guiden, med "tv_grab_no_gfeed". Kilde Også kommer et spørsmål, hvordan skifter man manuelt rekkefølgen på kanalene? Kanskje det er gfeed som gjør det, men hos meg er rekkefølgen helt på tryne, Canal+ kommer øverst, og tv2 nesten helt nederst, jeg skulel gjerne hatt tv2 på topp, og canal+ nederst osv. Anyone? EDIT: Fant løsningen! Det var latterlig enkelt Alt du trenger å gjøre er å gå på "Channels", ta bort alle, også velge de igjen i den rekkefølgen du vil ha! Endret 25. oktober 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 På sesjoner, Er det en kommando eller noe lignende så jeg får Conky på oppstart? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis ud bruker Ubuntu, ligger det i "System" -> "Preferences" -> "Sessions", her kan du legge til hva som skal starte starte etter boot. Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) sorry, kanskje litt uklar på hva jeg spurte om. På sesjoner (altså sessions) Står det "command", hva må jeg skrive der? eller ligger det en fil jeg må starte opp et sted? Endret 23. oktober 2007 av karlsn Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) sorry, kanskje litt uklar på hva jeg spurte om. På sesjoner (altså sessions) Står det "command", hva må jeg skrive der? eller ligger det en fil jeg må starte opp et sted? Kommandoen for å starte Conky er "conky". Men! Du kan få problemer, Compiz kan skape en del trøbbel med Conky. Derfor anbefaler jeg deg å bruke kommandoen "wait 20 && conky". Da starter ikkje Conky før 20 sekunder etter login, og du kan slippe eventuelle problemer. Endret 23. oktober 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 herregud, virka ikke med "Conky" skjønner du. Takker Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 finfin guide men lurte på om den fortsatt er upto date ? ser at den sist ble oppdatert i mai. sliter litt me å finne den icon them menyen.. noen som kan hjelpe ? ;=) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Må sterkt beklage at dette er en utdatert guide. Jeg skal prøve å få oppdatert den i løpet av noen dager. Her er rett link til det icon-themet. Du bare åpner system->brukervalg->utseende og drar den pakka filen du lasta ned over i utseende-menuen eller trykker på "installer" og velger pakken. Edit: linken -> http://www.gnome-look.org/content/show.php...e?content=32146 Endret 26. oktober 2007 av Marsan Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Må sterkt beklage at dette er en utdatert guide. Jeg skal prøve å få oppdatert den i løpet av noen dager. Her er rett link til det icon-themet. Du bare åpner system->brukervalg->utseende og drar den pakka filen du lasta ned over i utseende-menuen eller trykker på "installer" og velger pakken. det var no rask respons =) jeg fant det no. thx. dreve å leita et par dager etter en slik guide, bra tiltak =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå