PatSharpX Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei, tror ikke dette er dette er helt rigtig sted å lage denne posten men en mod for bare flytte den. Jeg skal kjøpe meg en plasma tv til ca 20.000,- Har sett på Pioneer PDP-4270XA og Pioneer 43" Plasma PDP-436FDE Den skal være fra 37"-50" Helst fra en butikk. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hei! Ikke for å "disse" forumet på noen måte, men jeg kan garantere deg at du får mer respons på www.avforum.no http://avforum.no/forum/forumdisplay.php?f=80 Plasma til ca 20.000,- 42" plasma med veggfeste til maks 20000 Mens jeg er igang, anbefaler jeg deg også sterkt å lese denne: Tv2 hjelper deg - Innbrenning Flere forumbrukere har her kommet med sine erfaringer og løsninger. Hvis du er kjent med temaet er det jo greit, ønsker ikke å fornærme deg Men hvis dette er ukjent, lag litt kaffe og les igjennom postene. Selv beholdt jeg min gamle 32" Sony WEGA CRT og kjøpte en LCD projektør til ~12000kr (Panasonic PT-AE700 i sin tid). Her koster pæra 3-4000kr, men man kan da misbruke projektøren i 84"+ med 2 nye pærer i nesten 3 år før man når 20000kr EDIT: Ser at noen har merket seg at TVNorge logoen har blitt gjennomsiktig pga. alle klagene. EDIT2: VENT NÅ LITT, er du samme person her og på AVForum? Endret 17. september 2006 av Boye Lenke til kommentar
Boye Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Så hva er problemet? Vanskelig å bestemme seg? Håper det ordner seg, tror du har et luksusproblem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Ja, mulig det er noen som er bedre i den klassen ikke sant. Men tror jeg går for PDP-4270XA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå