Deadringer Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du ser ganske ung ut. Dessuten er det vansklig å se hvordan du faktisk ser ut, pga steinsaken din. Derfor gir jeg steinansiktet 9/10 og deg ingen vurdering pga vanskligheter med å se deg skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du er ganske trøtt ut, og det ser ut som om når du våkner vil du bli veldig sinna. derfor gir jeg deg 6/10. Kan noen andre som ikke bryr seg om å se HELE meg vurdere meg nå? Jeg synes bildet er viktig fordi man får meg med og steinansikt sammen. derfor håper jeg noen ikke bare vurderer han. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du er ganske trøtt ut, og det ser ut som om når du våkner vil du bli veldig sinna. derfor gir jeg deg 6/10. Kan noen andre som ikke bryr seg om å se HELE meg vurdere meg nå? Jeg synes bildet er viktig fordi man får meg med og steinansikt sammen. derfor håper jeg noen ikke bare vurderer han. 6982926[/snapback] Du og lekedingsen din tar deg godt ut på gutterommet. 6/10. Egentlig litt gammelt bilde...Men er ikke så farlig, ser nesten sånn ut nå, har bare litt kortere hår enn før. Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ser svært tenkende ut, pent ytre og fint hår 7/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 April: Fint hår og fine øyer. Ser tenkende ut. 8-9/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Du er litt.. ehm liten og rar 5/10 Endret 2. oktober 2006 av Gjest Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Trevakt: Ser ikke noe av ansiktet ditt og di viser fingeren (edit: du bytta bilde.. men gidder ikke skifte kommentaren min) 4/10 Endret 2. oktober 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Trevakt: Ser ikke noe av ansiktet ditt og di viser fingeren (edit: du bytta bilde.. men gidder ikke skifte kommentaren min) 4/10 6985826[/snapback] (quota meg selv jegsiden jeg er neste, så ble ting mer ryddig) Endret 2. oktober 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Må vel få tråden på beina igjen tipper jeg. -Redhead- // nm i spam.. Neida Du ser og er kanskje en smule ung for min smak. Liker heller ikke rødtopper Så det får bli 6/10 Meget utydelig, men du ser da hvem karen er. Sånn går det når man har webcam som man fikk av en venn som bytta det ut Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) ser ut som ei søt og snill jente ( som er realiteten og da ) 8/10 EDIT : to late jaja rate neppe da neppe ser litt små skummel ut , kanske litt halvgal og , men så ser han og utrolig kjent ut så må jeg jo gi deg trekk i karakter på -2 poeng pga du er gutt da så si 5/10 Endret 2. oktober 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) FtZ- Ser ut som en trøtt type.. Minner meg om en av de fyrene i To Trøtte Typer :!: 6/10 Endret 2. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Off-Topic poster er blitt slettet. Flere brudd på regler for denne tråden blir slettet umiddelbart. Ved grove tifeller utdeles advarsel. Dersom regelbrudd gjentas ofte stenger jeg tråden. Så prøv å holde dere til reglene heretter! *Dette innlegg fritas reglene av praktiske hensyn* Snorre Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Zande, jeg sikler seriøst hver gang jeg ser deg Det finnes ingen skala for å måle deg. Du er innertiern. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Neppe, lever ikke opp til avataren sin. Ellers bra. 5/10 Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Søt, litt uklart bilde, likte sveisen din også da. Gutter med mørkt hår Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) April: + Bergen + Veldig søt + Sjarmerende + WoW spiller + Blondt hår + Liker ting som gir støt, en sær egenskap, men tja hvorfor ikke? Ser ut som en søt og snill jente, men kan å tenkes og være en liten råtass. En person som alle liker tror jeg. 10/10 da jeg føler dette stemmer Endret 2. oktober 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 BanAnus, en av de kjekkeste, 9/10. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Redline: + Kjekk som Brad Pitt selv + Nice bling i øret + Fet sveis, kul stil + bor like i nærheten av meg - ikke fått pratet så mye med han Velfortjent 9/10! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 BanAnus: + Artig nick + Mørkt hår er sexy + ..og det er litt skjegg også + Pent ansikt + Glimt i øyet Ser egentlig ikke så mye negativt her, så jeg kliner til med 10/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå