Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser ut som en grei kar, ingenting å utsette Moi: Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Göncz, du ligna no sykt på en kompis av meg, ser ut som du liger å trene og feste litt. ser ganske selvsikker ut, populær hos damene? Bilde av stenersen: (klikke på for og få større) edit: bytta til et nyere bilde.. Endret 6. februar 2008 av -_Stenersen_- Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) -_Stenersen_- Ser ut som en kjekk gutt. Litt minus for slørete blikk og dårlig bildekvalitet. Ellers floddis Endret 7. februar 2008 av Snublefot Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Snublefot: Veldig fint bilde. Brukeren ser forøvrig veldig søt ut. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Banjaluka. Ser ut som en normal hyggelig person Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Mikkel Slask: Ser ut som en veldig snill fyr, du passer brillene veldig godt Heftig med masse elektronikk i bakgrunnen da, hehe. 7/10 PS: Bildet er tatt midt på Finnmarksvidda og myggen var hinsides grådig, noe som er grunnen til at jeg kan se lettere irritert ut Endret 17. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Rabbid Ser ut som en skikkelig nice fyr, trives utendørs, og bra kjekk Eneste minus var for uttrykket på bildet, med et smil hadde det vært full pott! Ja, mygg er irriterende :/ 9/10 Så var det meg da... Bildet er tatt for 2 måneder siden: Endret 17. februar 2008 av Teovina Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Teovina ren tipping: men ja. får bare kjøre på! du er en litt rolig type, du slapper av og gjør det bra stort sett hvor du er. du er fornøyd, men kanskje litt borte akkurat på bildet? slik jeg ser det, så er høyre øye litt på vei til å lukkes igjen. og kanskje derfor litt nervøs type? du er ikke singel (?) du er litt opptatt av mote og prøver å henge med, men vil ikke bry deg for mye. tja, stemte noe ? +fint antrekk + stilig smykke - snål sofa (bildet tatt på en fest hos venninne på hybel typisk ? ) - lite "fortellende" bilde 7/10 Ja. meg ja. Tatt på danmarksbåt på vei med klassen til tyskland. gi meg en skikkelig dyp en nå, skal jeg se hva dere tror! [ Endret 9. juni 2008 av Phinex Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Tipper du går elektro, andreklasse for å være presis. Du har digitalklokke, noe som indikerer at du er litt nerd. På bildet er du full, trøtt eller begge deler Rolig til vanlig, men som blir helt sprø når han drikker? 7/10 Ikke slik jeg ser ut nå, men det er i hvert fall meg. Endret 9. juni 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Oddvar Knus Du er så hot at du damper! Tøft med skjegg. Men når du damper trenger du jo ikke lue! Du ser veldig rolig og snill ut 8/10 Litt gammelt bilde, har kortere hår nå Endret 15. juni 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Andie93 Top notch! Ser ut som du er morsom, hyggelig og rar! 9/10 -- Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tuttebobo Artig bilde! Ser ut som du koser deg i badekaret på fylla. Blide bilder er det beste! Med tanke på langt hår og t-skjorta viser at du er metalhead. Metalheads er de triveligste som finnes, og du ser ut som en trivelig og kjekk kar! 9/10 -- (ekstremt merkelig bilde av meg, men nuvel) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Snikpellik Ser ut som ein riktig trivelig østlending som jobber i P3-radiokanal, liker indie og har mange venner. (tipper) Veit ikkje åssen ein skal sette karakter på ein person, men: 9,76/10 Beklager på forhand kvaliteten. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) xersess; Før jeg så bildet ditt i Recent Pic Post så tenkte jeg at du så ut akkurat som du gjør. Fan av Pink floyd (duh) ellers har jeg ikke noe annet å si enn at du minner meg om en jeg kjenner, og at postene dine ikke er rubbish. Sikkert en operativ kar. Edit; terningkast 8/10, de 2 poengene manglet på grunn av kvalitet, svart hvitt og at håret dekker endel av ansiktet ditt. Dagen derpå på bildet, har ikke noe annet liggende på data'n, å tatt i speilet tilogmed :b Edit; I'm da man, 2 stk som vurderte meg \o/ Endret 26. juni 2008 av neff Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kjempeidé den tråden her, og smått fantastisk at man ikke kjenner jenters psyke bedre enn at man kritiserer øyenbryn og skriver at ei jente er grå og kjedelig. Er ikke bare fruktfat som har vært kritiske heller. Man poster bildene på eget ansvar, men lov å bruke hodet likevel. Min moralpreken i natt. neff: + Pheeet t-skjorte + Ingen tydelige skavanker - Skeptisk til Apple 8/10 (Så fikk jeg holdt meg til trådreglene også) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 neff: ser utrolig alvorlig og kanskje litt sinna ut. kan være at han er sliten etter en liten fylletur kul skjorte litt utenom det vanlige. fant bare et bilde fra en eller annen kule i russetia Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Du ser veldig trøtt ut, feste dagen lang eller?! Du virker som en "gangster type" så det er jo veldighyggelig. Er du ikke litt svett? Ellers, ser du ut som en hyggelig kar. Har bare et bilde av meg selv, og det er veldig dårlig kvalitet:p. Endret 10. april 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dårlig kvalitet som du sier, og blir derfor litt vanskelig å vurdere. Ut i fra dette bildet ser du ut som en alminnelig grei kar. Minus for dårlig øyekontakt. At bildet er såpass dårlig gir det et litt dårligere inntrykk. Hårsveisen ser ikke så verst ut Ikke akkurat perfekt mit bilde heller. Farter litt rundt med båten på hytta vår en sterk solskinns dag Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) *innlegg fjernet* Endret 25. juli 2008 av Mumsen Lenke til kommentar
sillyboop Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Thom Merlin: Litt filosofisk bilde. Ser litt småforvirra ut eller noe? Ble litt stilig pga poseringen og fargene. Virker som en god gutt da. Litt sånn "svigermors drøm". Mulig jeg tar feil:P Men glad i båt -og sjølivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå