<Andtho/> Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Seriøst folkens.. Har du ikke noe fornuftig eller positivt å si så hold kjeft.. 6899613[/snapback] Skjult hemmelig kode AnDtHo D? 6906636[/snapback] Vet du hva ADHD er for noe? Jeg er vel ikke kjent for å vise symptomer på det.. :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 A - Attention D - Disorder H - Hyperactive D - Disease Enjoy, nå veit du hva som feiler deg Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 A - AttentionD - Disorder H - Hyperactive D - Disease Enjoy, nå veit du hva som feiler deg 6906713[/snapback] Jeg liker ikke at folk henger ut andre pga "manglende" humor.. Og du stempler meg med ADHD? Hva begrunner du det med? Jeg er verken hyperaktiv eller har problemer med å konsenstrere meg lenge om gangen.. Snarere tvert i mot.. Synes ikke det jeg skriver gjennspeiler en person med ADHD, jeg kjenner flere som lider av den sykdommen og det er ikke noe å le av eller slenge rundt seg for å være "morsom".. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg prøver ikke å være morsom, det er du som prøver det Har ingenting imot folk som har ADHD jeg. Faktumet er jo at det er du som drar saken videre, ikke jeg Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Seriøst folkens.. Har du ikke noe fornuftig eller positivt å si så hold kjeft.. 6899613[/snapback] Skjult hemmelig kode AnDtHo D? 6906636[/snapback] Jeg prøver ikke å være morsom, det er du som prøver det Har ingenting imot folk som har ADHD jeg. Faktumet er jo at det er du som drar saken videre, ikke jeg 6907414[/snapback] Så det var ikke et forsøk på å være morsom å si at jeg har ADHD? Så det var dønn seriøst? Er ikke rart jeg lurer hva du begrunner det med.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var ikke morsomt, var ikke dønn seriøst. Var mer en slags problemstilling jeg så for meg Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var ikke morsomt, var ikke dønn seriøst. Var mer en slags problemstilling jeg så for meg 6907843[/snapback] Okey.. Synes du kan tenke deg litt om neste gang du skriver noe sånt.. Neste blir vel at du kaller noen homo fordi det ligger skjult i nicket deres.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 HEHEHEHEHHEHE, nei. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Humor, wit refer to an ability to perceive and express a sense of the clever or amusing. Humor consists principally in the recognition and expression of incongruities or peculiarities present in a situation or character. Måtte bare.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Stnges, dette blir jo bare OT og personhets. Tråden vil bli diskutert internt for å se hva vi gjør med de som kom med utsagn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg