frisyre Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hei. Jeg er på utkikk etter en WYSIWYG editor. Har prøvd å Google litt etter det, men vanlig å finne det jeg trenger. Når brukerne på siden min bruker WYSIWYG editoren så skal det de skriver lagres som $user_brukernavn.php. Altså alle medlemmene kan bruke den og ender opp med hver sin side. Jeg redigerer dette selv, trenger kun en WYSIWYG editor hvor jeg kan bestemme hvor/hva resultatet skal lagres som. Noen som vet noe nyttig? Endret 17. september 2006 av frisyre Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 http://tinymce.moxiecode.com/ Birger Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Takk, men det ble litt komplisert for meg. Skjønte faktisk ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Sjekk ut SPAW, husker ikke URLen dessverre. Simpel å sette opp (er gjort på to minutter), og vanvittig enkel i bruk. Fungerer i praksis som et tekstfelt, så om du kan progge en form i HTML kan du bruke Spaw Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ta og google på OpenWYSIWYG den er helt perfekt open source! lett og bruke og alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå