abene Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mozilla Foundation har sluppet kritiske oppdateringer for nettleseren Firefox og e-postprogrammet Thunderbird. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har ikke stort sett alle sikkerhetshull og feil i Firefox noe med Javascript og gjøre? Det er et par dager siden Firefox oppdatérte deg selv hos meg. Lenke til kommentar
herregud Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Økt stabilitet og økt stabilitet fru blom. Etter at jeg oppdaterte nekter Firefox å holde seg åpen lenge nok til å få åpnet noen nettsider i det hele tatt. Fungerte fint før denne oppdateringen. Har fjernet alle 'extensions', men samme problem. "firefox.exe has generated errors and will be closed by Windows. [..]" Doh! Vel vel, tilbake til Opera så lenge da, og håpe det fungerer ved neste oppdatering. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Denne versjonen er veldig ustabil på min pc. Firefox sux! Lenke til kommentar
herregud Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hah! Fikset det ved å avinstallere hele Firefox og laste ned den nye. Tydeligvis noe galt med den automatiske oppdateringen. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde noen problemer med at firefox tok kvelden etter noen sekunder, men kilden til problemet var slettes ikke firefox, det var at windows ikke likte å kjøre 2 uker i strekk. Firefox fungerer 100% stabilt her, og jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg oppdaterte firefox i går, og den fungerer da helt fint hos meg. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Fungerer fint her også. Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mozilla Foundation har sluppet kritiske oppdateringer for nettleseren Firefox og e-postprogrammet Thunderbird. Og SeaMonkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå