Dan Hansen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Heisann - og takk for sist alle sammen. Er det noen som vet hvor jeg kan finne adresselister med faksnummer (helst oppdaterte) på nett? Fant en gang en side hvor jeg bare kunne klippe og lime - men jeg husker ikke hvor jeg fant den. Noen tips/ideer? ::Dan Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Spamming pr. fax? :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Danko skrev (2002-10-31 20:30):Spamming pr. fax? :razz: Det gjorde fattern med en på jobb. Fatten hadde fått tak i sånn papir-rull og satte den igjennom faxmaskinen og tastet nr til en kompis. Jeg tror ikke at han duden var så spessielt glad i gammlingen nei :razz: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-10-31 20:30, skrev Danko:Spamming pr. fax? :razz: Jepp! :smile: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-10-30 13:49, skrev Dan Hansen:Er det noen som vet hvor jeg kan finne adresselister med faksnummer (helst oppdaterte) på nett? Og det er totalt likegyldig hvem som står på listen? Husk at det bare er bedrifter det er tillatt å spamme da. Stakkar deg om det skulle snike seg en privatperson med fax inn på listen din. :smile: LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå