capy2 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Forsøkte å komme i kontakt med noen moderatorer i går men fikk aldri svar. Her er saken: Jeg har mistet passordet til brukernavnet mitt: capy. Emailadressen passordet kan sendes til er foreldet. Kan ikke noen hjelpe meg med å få tilbake brukernavnet mitt? jeg har en del tråder jeg har opprettet som jeg vil fortsette på og ha muligheten til å redigere innleggene mine, så jeg vil ikke bare bruke ett nytt brukernavn/konto. Lenke til kommentar
pej Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Send en epost til drift at hardware punktum no. Lenke til kommentar
capy2 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg sendte en mail for noen dager siden og har fremdeles ikke hørt noe. Hvorfor er det ingen som gidder å hjelpe? For en slapp gjeng:) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er vel maksimalt 5 virkedagers vente tid? Ved å registere en til konto har jo du faktisk klart å bryte en veldig streng regel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er vel maksimalt 5 virkedagers vente tid? Ved å registere en til konto har jo du faktisk klart å bryte en veldig streng regel. 6960060[/snapback] Egentlig ikkje, poenget med regelen er at du ikkje skal opprette ein ny konto når du blir utestengt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ah... så utover det så er det lov å ha flere kontoer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hehe, nei, er jo ikkje det, men eg trur ikkje dette er noko stort problem, capy står jo fram og vil ha tilbake sin andre konto. Trur faktisk eg har ein ekstra konto på samvittigheten og. I min første tid på forumet vart eg utestengt og oppretta ein ny. Edit: Ganske artig å lese gjennom innlegga på den andre kontoen min, det har endra seg ganske mykje til i dag. Endret 28. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Og så holder vi oss on-topic folks. Denne er feilpostet uansett også, har intet med selve hardware.no å gjøre.. capy2: Ta kontakt med en admin hvis du forsatt har problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg