TTomas Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tenkte på å kjøpe meg en moped nå i nærmeste tida, lurte på å kjøpe en Derbi eller en Motorhispania furia, men er ikke sikker på hva jeg skal velge. Kommer også an på hva som selges. Noen som har noe greie på de to forskjellige typene, og hvor bra de går uten trim, og da mener jeg på aksen? Mer info ville vært kjekt også. F.Eks om de må skrus mye på eller diverse ting jeg burde være oppmerksom på. Har ikke lyst på en bot på 4500kr så jeg velger å gå for en utrimma moped Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) derbien har bedre motor en furiaen så tror den akser litt bedre, og en derbi senda med orginal dreving kan drage opp en vegg Furian har Yamahas AM6 motor som er hakke dårligere en Derbi sine motorer. eneste haken med derbi er at de har slitt med en del elektriske problemer med syklene sine . Jeg ville gått for derbi edit: Broderen min hadde Furia som han hadde en del motorproblem med, og en derbi som fungerte feilfritt. Endret 17. september 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 orginalt er derbi sterkest motor, litt mer hk og drar litt bedre, uplombert er am6 bedre, men med full trim er derbi hakket bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå