Strepto91 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Problemet mitt: Hadde et gammelt lydkort i pc'n min, så satt jeg inn en gammel joystick som hadde virka før, da sa det poff i høytalerene, og det fikk feilmelding ''kortet kan ikke starte'' Jeg tok da ut det gamle kortet og gikk over til internt lydkort i mitt n force 4 hovedkort(som før virka 100%) det kommer da ikke lyd ut av den grønne lyd utganga... Så går jeg inn i driverene? og får den rosa mic tingen til å bli front høyttaler inngang... Da kommer det lyd!? Noen ideer om hvordan jeg kan få lyd i den grønne lyd utganga slik at jeg kan ha mic, og høytalere som virker i spill uten surround lyd? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 slett alle drivere som var til lydkortet... og instaler oppdaterte hovedkort drivere. Det har du sikkert ikke gjort på en stund? Det at det ikke kommer lyd: ingen anelse Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Skal prøve! Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå