Olanru Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hei! annhvergang jeg skrur på maskinen og har kommet i windows sier Nvidia Sentinel fra om at det ikke er nok strøm til skjemkortet og dermed har klokket ned. men jeg sjekker at dette er sant, får jeg vite i Everest Ultimate Edition at det ikke har blitt foretatt noen endringer. jeg vet ikke hva det kommer av men jeg vet at jeg har nok power til å drive skjermkortet. Har en Bzerk 500W PSU som burde holde i massevis. har prøvd å oppdatere skjemdriver men ingeting hjelper. er dette et skjermkort problem ? har tilogmed bytta på molex kontakter men det vises at det ikke er til noen stor hjelp i det hele tatt. hva kan problemet da være? har testa spill og det virker som at alt er i orden med kortet. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 kan bare vaere en bug i driverene.. last ned drivercleaner pro, og avinstaller alt nvidia (og ati hvis du har hatt det) og installer driver paa ny Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 har oppdatert til 91.48 nå..la inn en liten "fix" som fjernet den meldingen. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå