fredblic Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 jeg har nettop bygd en PC til en venn av meg. Jeg har satt inn alt som skal settes inn men maskinen er bare helt død. Ingenting skjer når jeg trykker på power knappen. hva kan problemet være? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har du kopla kablane til av/på-knappen rett? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har prøvd power switch kabelen på alle små pinner på hele hovedkortet hjelper ikke i det heletatt... Har hørt det går ann å jumpstarte psu'en. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har prøvd power switch kabelen på alle små pinner på hele hovedkortet hjelper ikke i det heletatt... Har hørt det går ann å jumpstarte psu'en. Hvordan gjør man det? 6879341[/snapback] Dette gjør du med en binders og 20- eller 24-pin'en din. Bøy ut bindersen, stikk den ene enden der den grønne ledningen på 20/24-pin kontakten, og den andre stikker du i hvilken som helst av de sorte der de stikker opp! Trekk ut alle ledning fra PSU inne i PC'n slik at PSU står alene (ikke trekk ut strømledningen da!), men ha gjerne en kabinettvifte e.l lignende stående i, for å se om den virker. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 fant ut av problemet gidder ikke skrive hva problemet var... for det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå