SSSø Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Te er for briter og jenter! Syns te smaker vann (ja, uansett hvor sterk jeg lager den). Kaffe drikker jeg masse av - svart! Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Grønn te og Mocca <3 Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg er veldig glad i både kaffe og te. Den nye Evergood dark roast synes jeg var veldig god. Og så har jeg funnet en te som smaker skikkelig jul. Twinings indiske te som heter Voyage. Namm...anbefales. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det første tannlegen min spurte meg om er om jeg drikker mye te eller kaffe Har bestilt time til bleking av tennene nå etter den kommentaren der. 6903071[/snapback] Sikkert bare en finte for å lure deg til å bruke mer cash hos tannlegen Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Prøv heller den nye ionic white fra tv-shop! Satt en time og så på tv-shop, med reklame for 3 fantastiske superprodukter om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå