Øssa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har likt kaffe fra jeg var liten da jeg drakk kald kaffe. Usj Syns ikke kaffe smaker så forferdelig godt, men man har liksom alltid lyst på mer av det :!: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 You addict! It's playing with your mind I tell you! Uansett, de gangene jeg har prøvd, har vært på jobb når det har vært stille og rolig. Først uten sukker, så med én sukkerbit, snart med 5 osv. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kaffe er greit men man blir avhengig av det og presterer ikke uten etterhvert. Eg orkar ikkje meir! Føler meg skikkelig kaffehorete i eksamenstiden, men det er nødvendig enkelte ganger. Te er digg. Kan drikkes til alt, uansett vær og temperatur. Blir helst når jeg føler meg bra fra før, for når været er skikkelig dårlig går det i solbærtoddy, gløgg og varm sjokolade. Eller øl/brus om sommer'n. TURKAFFE er derimot noe helt annet, og er helt nødvendig på telt-tur. Hvorfor skal man ellers drasse med seg vannkoker? Hvis noen av dere har tenkt å begynne å hoppe fallskjerm vil jeg ikke anbefale å drikke kaffe. Det er vannlatende, og man trenger det vannet man kan få når man skal være i et fly opp mot en halvtime uten trykk-kabin og med sol. Kaffe fremmer fjerting (og det fins inget der er mer ufint end at fjerte i flyvemaschinen) og magesjau, og man blir dårlig når man lander av både adrenalinkick og stress fra koffein. Dette er selvfølgelig med forbehold om man er på fallskjermhoppetur, da det skal nytes turkaffe en time eller mer før første løft Vasker svartkaffefolk kaffekoppene sine? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 TURKAFFE er derimot noe helt annet, og er helt nødvendig på telt-tur. Hvorfor skal man ellers drasse med seg vannkoker? Vasker svartkaffefolk kaffekoppene sine? 6920422[/snapback] Dette hører ikke en gang hjemme. TurKaffee er noe annetq Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 turkaffe hører selvfølgelig ikke til hjemme, for er man hjemme er man vel ikke på tur? Men tur-kaffe er da absolutt kaffe eller te! Så det er on-topic hvis det var det du tenkte på, det er ikke noe annet. Turkaffe er kaffe laget på tur. Termos med kaffe på tur er drass med lunka piss. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er ikke noe begeistret for kaffe men te syns jeg er veldig godt men drikker det sjeldent Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Drikker en god del kaffe og te, bare det ikke er Twinnings earl gray (pjuk) den er grusom... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Liker ikke vanlig kaffe, drikker te av og til. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 En halv kopp vann + twinnings earl grey tea + to suketter + halv kopp melk= Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Liker verken te eller iste. Men kaffe og iskaffe er namnam:) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har ikke drukket te på maaange måneder. Før drakk jeg mye av den vanlige Lipton + melk/fløte og sukker! NAM! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Elsker te! alle typer, med melk, med fløte, med sukker, med honning! har forkjærlighet for blackcurrant jeg da...med honning. ellers er te med litt mer tvilsomme ingredienser også veldig gøy ^^ Leif was here... Endret 9. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Drikker en god del kaffe og te, bare det ikke er Twinnings earl gray (pjuk) den er grusom... 6929824[/snapback] Mmm! Twinings Earl Grey Tea. Nydelig! Drikker den hver dag, og har gjort det i over 10 år nå. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg liker ikke ingen av delene. Er superkresen på drikketinger. Te har jeg kjempelyst til å like, det lukter så godt. Så prøver ofte å smake forskjellige. Men alle smaker like vondt Kaffe vil jeg og like for det virker så koselig å ta seg en kopp kaffe og slappe av. he he... Mulig jeg begynner å bli gammel. Men søskenbarnet mitt sin karsk er god! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 All te er god etter at du har drukket den en stund. Forsøk den frukt-teen du får på helsekost butikker. Ganske dyr, men mange smaker (Eple og kanel anbefales på det sterkeste!) og god smak som nesten smaker frukt. Grønn te fra Kina er heller ikke så ille. Litt bitter, men veldig god. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 All te er god etter at du har drukket den en stund. Forsøk den frukt-teen du får på helsekost butikker. Ganske dyr, men mange smaker (Eple og kanel anbefales på det sterkeste!) og god smak som nesten smaker frukt. Grønn te fra Kina er heller ikke så ille. Litt bitter, men veldig god. 7464097[/snapback] Har prøvd i mange år. Det går ikke. Jeg liker omtrent bare vann, pepsi max, noen få sorter hvitvin, øl og en sort kako. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel, jeg husker en av mine første kopper med te. Tyrkisk frukt-te. Den typen der teen er blandet med sukkeret. Tok det, noen teskjeer sukker, noen sukketter og litt mer sukker. Sluttet med sukker i teen etter noen år. Jeg hadde hatt grusomt mye sukker i den før. Kan umulig ha vært sunt. Kaffe tok det kun en dag å bli vant med, men drikker det ikke så ofte lenger. En stund var det flere ganger om dagen. Men den frukt-teen jeg snakket om har de på noen kafeer. Ganske knæsje farger på posene, og den lukter sinnsykt godt. Litt sukker framhever fruktsmaken synes jeg. Lenke til kommentar
-skrotnisse Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Espresso er digg. Bra å ha litt når man er på LAN. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel..nå har jeg drukket såpass mye at jeg vet at jeg ikke kommer til å like det. Jeg har insett at jeg er superkresen på drikke, sånn er det bare Så lenge jeg liker vann så overlever jeg Å ja..jeg har smakt de der helsekostteene Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Både te og kaffe er kjempegodt. kaffen må ha 5 t-sjeer sukker og litt melk. Drikker te oftere enn kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå