Smirnoff Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kaffe drikker jeg ikke noe særlig av, da det av en eller annen grunn gir meg magekramper og sure oppstøt. (har alltid vært slik). Te drikker jeg fra tid til annen, mest vanlig lipton-te eller noe grønn te. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg drikker en kopp til frokost, som oftest to på jobb og hvis jeg har en dag da jeg ikke skal på trening eller være med venner etter jobb, blir det som oftest åtte kopper te. Jeg drikker te som skal øke forbrenningen om morgenen, oppkvikkende te på jobb og avslappende te hjemme. Vel og merke så er det ikke all te som forbrenner like mye. Grønn te inneholder ekstrakter som får opp forbrenningen. Kaffe er også kurrant for forbrenning, grunnet koffeinet. Koffein har bare positive sider! (Nesten da, pass på tennene ) Men det er riktig som du sier, magen får fart av te. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 drikker mest iskaffe Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Det er digg å ta noen kopper te med noe klin å spise ved siden av, donuts, boller osv .. Foretrekker en del sukker og iblant melk i te-en.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 En viktig ting til te, er: Honning. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Te & kaffi = bæsj Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 En viktig ting til te, er:Honning. 6883417[/snapback] Har honning i teen en og annen sjelden gang, faktiskt i stad , den blir ganske tung og mettende da, men god! Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Te med masse honning og har noen prøvd å ha chili i teen? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Må ha den daglige kaffekoppen, og jeg er visstnok kjerring, som pælmer oppi melk. Til gjengjeld lager jeg sterk kaffe, så det veier opp. Te er også digg, men det er ikke så ofte jeg kjøper det. Passer best om vintern. Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ingen synes kafe er godt første gangen, så hvorfor tvinge det i seg andre gangen? Og te: HMM, jeg pleier å bade i varm vann, ikke drikke det som dere skjønner drikker jeg hverken te eller kafe. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ingen synes kafe er godt første gangen, så hvorfor tvinge det i seg andre gangen? 6888426[/snapback] Fordi man heller drikker kaffe enn å legge seg tidlig nok om kvelden, kanskje? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tror jeg kan telle på to hender dem koppene med te jeg har drukket i mitt liv. Varm saft kan jeg spare meg for. Sikkert helt ok for den som liker den slags, for min egen del er det ramsvart kaffe og et balltre. Den skal nytes hverken med sukker, melk, fløte, brunost, kakao, kanel eller vanilje. Svart som bek og med en sigarett inntil i reclineren min. Aah... Lenke til kommentar
mads16 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Elsker også te, men går en stund mellom hver gang jeg drikker... Twinnings Earl Grey + sukker + melk = elsk 6879197[/snapback] ja dæilig:D Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Te er gode saker, men har blitt mindre med det etter at jeg flytta ut hjemmefra og ikke har noen form for trakter - trakte-te eier pose-te så det holder. Kaffe har jeg ikke lært meg å like ennå, om det absolutt er et mål i seg selv. Lenke til kommentar
mads16 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 drakk mye tee når jeg va liten. men nå er det kaffe suget som duge hehe:) KAFFE om morgnen:D Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Dikker egentlig begge deler like ofte... Liker alle slags kaffe typer jeg har smakt hittil, og alle te typer jeg har smakt hittil... Men det går mest i kaffe akkurat nå... MMMMmmm... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Coffee isn't my cup of tea. Eller, egentlig er det det. Liker bare sitatet. Drikker ganske mye kaffe, men aldri te. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Brakk meg så fort jeg fikk smaken av kaffe for et drøyt år siden. Men så ble det plutselig ok, og nå har jeg ikke noe mot noen kopper kaffe. Blir en kopp eller to på jobb. Lager riktignok ikke kaffe hjemme. Kaffefuglen i Universitetsgaten 2 i Oslo har byens beste kaffe. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Drikker mye kaffevarianter, som espresso, cappuchino og caffe latte. Om jeg drikker vanlig kaffe skal den være svart Og ikke være fra Sverige, liker ikke den der Løfbergs lila! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det første tannlegen min spurte meg om er om jeg drikker mye te eller kaffe Har bestilt time til bleking av tennene nå etter den kommentaren der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå