PC^2020 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hmm, lurer på hva folk syns om te-/kaffedrikking. Jeg drikker te omtrent hver dag, og syns det er superdigg (spessielt Twinnings Earl Gray) å bare drikke foran pc-en, men kaffe kalrer jeg ikke å få ned en dråpe av engang.. pjuk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Elsker også te, men går en stund mellom hver gang jeg drikker... Twinnings Earl Grey + sukker + melk = elsk Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker begge deler. Alt av kaffe, og alt av te. Foretrekker ordentlig te som man kjøper og har i sil, fremfor poser. Ofte mye diggere smaker, og mye større utvalg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kaffe er et must. Te er so-so.. drikker det innimellom og sier ikke neitakk dersom noen byr på. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker omtrent ti kopper kaffe om dagen, te sånn av og til Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mørk kaffe uten sukker eller melk om morgenen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kølsvart! Svartere enn ræva til en etiopisk heks som er brent på landsbybålet! Ikke noe sukker, fløte, melk eller annen skit som kjerringifiserer/homofiserer kaffen min, ellers takk... Te er for kvinnfolk og briter. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kølsvart! Svartere enn ræva til en etiopisk heks som er brent på landsbybålet! Ikke noe sukker, fløte, melk eller annen skit som kjerringifiserer/homofiserer kaffen min, ellers takk... Te er for kvinnfolk og briter. 6879543[/snapback] HELT enig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg starter dagen med te, men utover så blir det kaffe. Nammenam! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kaffeånde stinker. Æsj. Men kaffe er nødvendig på årsmøter o.l. Absolutt. Begynner å bli litt avhengig, ikke bra, så må nok slutte. Vil ikke gå rundt med konstand killerånde. Te er vel ok. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 *tusle ut på kjøkknet og lage en stor kopp te* Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 En kopp kullsvart sterk kaffe når jeg kommer på jobb er essensielt for en produktiv arbeidsdag. En halvtime etter den koppen er konsumert går jeg og driter. Om jeg ikke får den koppen kommer jeg meg ikke på dass før langt etter lunch, jeg får som regel hodepine og er lettere irritabel. Resten av dagen drikker jeg som regel grønn te. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker som regel 2 koppar kaffi til kvart måltid, pluss eit par inni mellom i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mmmmmm grønn te! Helst enten gun powder eller fra vanlige teblader. Så mørk som jeg har tid til å få den. Forurenser ikke den med noe melk eller annet piss heller. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker vel en liter kaffe om dagen de dagene jeg jobber. Ellers så går det i en/to kopper kaffe eller litt te om dagen. For det meste svart kaffe, men espresso og cortado er også bra. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker som regel 2 koppar kaffi til kvart måltid, pluss eit par inni mellom i løpet av dagen. 6879879[/snapback] Husk at det visstnok ikke skal være bra for kroppen din med mer enn 5-6kopper om dagen da. Lenke til kommentar
robot Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker en del kaffe om dagen (helst svart). Men drikker te av og til om kvelden. det er fordi jeg får ikke sove hvis jeg drikker for mye kaffe om kvelden. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drikker kaffe før konkurranser, siden kofeinet er prestasjonsfremmende. Te drikker jeg av og til, helst noe fra Britene. Ellers er mørk kaffe det jeg foretrekker. Helst med litt sukker også. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Å, det går nok ein fire-fem koppar med kolsvart kaffe når eg er på jobb. Heime har eg ikkje skikkeleg kaffetraktar, så det vert sjeldan at eg drikk kaffe der. Men, på jobb må ein ha litt kaffe for å fungere! Det går kun i svart kaffe for meg, eg har ikkje sansen for nokon "tilsetningsstoff" oppi, enten det er mjølk, sukker eller andre ting. Te drikk eg svært sjeldan (viss ein ikkje reknar med iste, då). Endret 17. september 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg drikker en kopp til frokost, som oftest to på jobb og hvis jeg har en dag da jeg ikke skal på trening eller være med venner etter jobb, blir det som oftest åtte kopper te. Jeg drikker te som skal øke forbrenningen om morgenen, oppkvikkende te på jobb og avslappende te hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå