Nitrius Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) "Følgende oppstarts- eller systemstartsdriver(e) kan ikke lastes inn: FileDisk" Er meldinga jeg før i Event loggen hver gang jeg restarter. Dette begynte igår mellom 00.00-01.00 satt å uninstallerte og oppgraderte noen ting på pc. Har prøvd å søke på nettet og ja jeg finner noe på event id 7026, men det handler ikke om "FileDisk" eneste jeg fant om filedisk på nettet er at det var en virutal cd mounter eller noe, men har aldri hatt den installert, her har jeg brukt DeamonTools og Alcohol120. Så noen tips? Edit: Da ble det til at jeg tok en Systemgjennopretting, det fiksa dette, men hadde fortsatt vært kjekt å vite hva som var årsaken, så får ta å oppdatere og avinstallere tingene igjen en etter en og se hvor feilmeldingen begynner å komme igjen. Edit2: Der fant jeg problemet, var vist et program som har med PSP å gjøre. Endret 17. september 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
roac Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Eventid.net sier meg nok: Du har nok avinstallert et program som legger inn en driver, programmet har fjernet fila men ikke fjernet referansen til den, og derved prøver Windows å starte en ikkeeksisterende driver ved oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå