daggerfall Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hver gang jeg skal logge meg inn på hotmail eller ebay så kommer en merkelig melding opp(se bilde i vedleg)... Security serticifate er utgått eller ikke gyldig... Dette er litt irriterende, og hvis det er noe virusgreier, er det jo kjedelig... Kan det være windows sin garanti som har gått ut eller noe? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Trykk på "view certificate" knappen så vil du se mere info om utsteder og hva det brukes til. Det er ikke virus , det er jo trusted utgiver . Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 når jeg prøver "innstall certificate" står det "import sucesfull" men problemet går ikke bort Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Vet ikke hvorfor det er expired , men les postene her så forstår du bedre hva det gjelder : http://forums.techarena.in/showthread.php?t=500470 Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Problemet er løst... Hadde stilt datoen tilbake til april, og glemt å ta den tilbake igjen... Fant det ut da jeg spillte et dataspill, og mitt siste savegame havna nederst på lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå