Lock-Aze Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Som topic sier, så har jeg en NECGX2 Jeg vet ikke helt hva jeg har gjort men styreknappen har løsnet (jeg har ikke knekt den, den bare løsnet, så den kan ikke brukes) Noen som har vært borti noe lignende, evt, hvordan fikser jeg dette ? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Superlim... Hva med å kontakte stedet du kjøpte den? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Nah, er sånn klipsting som har løsnet. Nei, jeg vil helst ikke returnere den. Jeg hadde håpet at noen hadde en enkel oppskrift på å "trykke" den på plass... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har selv akkurat samme skjerm og jeg tror ikke styrespaken er "klips"... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Ta og løsne den og sjekk da vel... Den er holdt på plass av plastklips på baksiden av spaken, eller hvordan jeg skal forklare det.. Nevermind, demonterte og festa spaken..! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hehe, jeg har tydeligvis ikke det samme utforskningsbehovet som du har for jeg har ingen planer om å dra av spaken for å se om det er klips eller ikke, jeg stoler på deg Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 At jeg løsna den var ett uhell... Det så ikke såpass problematisk ut å få den festa at jeg så det likt å sende den i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå