Ascubal Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har hatt nevnte mobil ei stund nå og opplever at den har noen veldig irriterende barnesykdommer.. Den kan blant annet ikke legge til alle sangene min i en playlist, for da blir avspilling mislykket. Den mixer meldingene mine, dvs setter sammen nye og gamle meldinger så man forstår omtrent ikke noe av de, den skifter datoen de ble sendt på, sletter ofte den nyeste meldinga mi og har til og med skifta avsender på noen meldinger.. Og av og til har kameraet nekta og ta bilder i full størrelse før man har starta telefonen på nytt ca 4 ganger Noen andre som har hatt problemet eller har en løsning? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 SW Update. Du kan gjøre det selv på http://www.sonyericsson.no/ -snubbel Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Har nettopp oppdatert Software, selv om det ikke skulle ha vært nødvendig da den nyeste allerede lå inne, men tenkte at det ikke kunne skade og legge inn på nytt.. Veit ikke om sms problemet er der enda, men spillelista er fremdeles ikke bra.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har ingen av problemene du beskriver, så du skal ikke se bort fra at du har en større feil på telefonen. Jeg ville levert den tilbake til butikken og fått den reparert. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hadde samme problem på en W810i som jeg hadde før også, men den mista jeg på tusenfryd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå