dumilum Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ja, da har jeg brukt noe tid på å tegne opp noen hyller i SketchUp, og tenkte jeg likegodt kunne dele de med dere. Er ganske kort tid til lanet nå, men dere skal klare å bli ferdige med de lett Dette er en dobbelthylle(for 2 plasser) og en enkelthylle! Det er enkelt å lage seg en hylle, det du trenger er en sag, noen plater, og et par spikere. Hammer er kanskje også et must Ved bakplaten på dobbelthylla vil jeg anbefale et stag som går bak og holder opp visse ting:) Her er modellene i 2D: Uten "utstyr": http://bildr.no/image/11358.jpeg Med "utstyr": http://bildr.no/image/11359.jpeg Du kan også se hele modellene i 3D, der du kan gå rundt, og se på målene! Det du må gjøre er da og først laste ned SketchUP Viewer gratis Herfra! (Dere som bruker Mac finner den Her!). Når dere er ferdig med å innstallere den, åpner dere da SketchUp filene. De finner dere: Her - Dette er versjonen uten "utstyr" Her - Dette er versjonen med "utstyr" Lykke til med Hylle-Byggingen :-D (BTW: Disse hyllene er samme dimensjoner som hyller til TG plasser, så disse fungerer som det også ) BTW: Hylletegningene kan brukes fritt og redigeres etter ønske, jeg holder meg ikke ansvarlig hvis noen av hyllekonstruksjonene ikke skulle vise seg å være solide/stabile nok til det du skal bruke de til! Endret 17. september 2006 av dumilum Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Snasent! Denne burde få sticky. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 pokker, dette var nice shit får se om jeg har med noen hylle eller ikke Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 17. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Lykke til anyway! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 nice men tror ikke jeg gidder å lage det Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Tar med meg 3 plater, hammer og spiker så lager jeg en liten hylle over skjermen ;D. Fine hyller dumilum! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Greit nok med hyller. Men har dere tenkt på at dere tar vekk utsikten til ikke bare dere, men alle som sitter rundt dere. Det kan kanskje være greit å kunne se info tavle ol. Uten å måtte flytte seg flere rader unna. MEN om dere SKAL ha hyller. Er det uansett å anbefale å ikke bygge skyskrapere. Og om du ikke eier mer byggekunnskaper enn å kunne sette opp en billy hylle. Tenk deg to ganger om. Har vært med på ras før. Det er ikke bare DIN pc og DIN helse det gjelder. Og putt ikke så mye tunge ting opp på bordet. Bordet er ikke bygget for tunge byggverk. De er byggd for pc + skjerm + litt dill dall. Og vil helst ikke se folk gående på bordene under bygging. Bare en på minnelse fra en som er på byggeplassen hver dag. OG!! Har vært med på et par LAN hittil. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Tar med meg 3 plater, hammer og spiker så lager jeg en liten hylle over skjermen ;D. Fine hyller dumilum! 6887118[/snapback] Blir det bokhylle da eller? :!: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Jaja. Må vel ha noen bøker Så tagger vi bokhylle på siden. :!: Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Da er platene til hylla bestilt. to for sikkerhetskyld plater i 15mm x-finer hmmmm lurer på om jeg skal Rosemale hylla! Endret 22. september 2006 av Running_Target Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Da er platene til hylla bestilt.to for sikkerhetskyld plater i 15mm x-finer hmmmm lurer på om jeg skal Rosemale hylla! 6918436[/snapback] Flott, lykke til! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) er det mange som har tenkt å lage seg en slik hylle? Lurer på om jeg skal det Men tror ikke jeg får tatt den med hjem igjen, kan jeg legge den igjen/kaste den der? Asså om det er no kontainer elns der Endret 26. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 sikkert ikke no problem, jeg var der borte i går å slo på drivingrangen og det står flere containere på utsiden som ikke er låst... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 sikkert ikke no problem, jeg var der borte i går å slo på drivingrangen og det står flere containere på utsiden som ikke er låst... 6943610[/snapback] Vi vil helst ikke være noe dumping plass for boss når dere går derfa. Vi får ikke betalt for å rydde opp etter dere!! Og om vi vil tilbake der til neste år er det kanskje greit om vi ikke fyller opp andre sine kontainere med boss. Det du tar med deg tar jeg som en selvfølge at du tar med deg igjen når du drar. Dette er et LAN ikke en byggemesse. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Bra lagd. Skulle blitt delt ut ferdig lagde hyller på lanet. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Bra lagd.Skulle blitt delt ut ferdig lagde hyller på lanet. 6945289[/snapback] Personlig liker jeg ikke de forsvars borgene dere bygger. Men i år skal jeg ikke sitte blandt dere. Skal sitte på et stilas med god oversikt over dere HELE tiden. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Er nesten farlig med sånn høye skyskapere.. Tenk viss det raser/velter... Endret 27. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) hmmm en hylle er kanskje 1 meter høy, ikke akkurat en SKYSKRAPER! Og de fleste som gidder å bygge en hylle har såpass peiling at de ikke bygger en hylle som velter! HALLO det er en hylle vi snakker om ikke ett jæv... HUS Hvor vannskelig er det liksom. Er jo begrenset med tyngde som skal på den hylla! Endret 27. september 2006 av Running_Target Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 hyller er litt ego.. tenk på de som sitter ovenfor deg som vil se scenen Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 hyller er litt ego.. tenk på de som sitter ovenfor deg som vil se scenen 6952370[/snapback] så får de flytte seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg