WarpX Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hvor mye skal man egentlig legge vekt på Nvidias certified power supplies liste ved SLI? Er ikke alle merker som står oppført, og jeg vil ikke ende opp med en psu derfra som har like mye desibel som en støvsuger. Tenkte personlig å skaffe meg en "Be quiet" psu for SLI oppsett med to enkle kort, men den står ikke der... Endret 17. september 2006 av WarpX Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jeg ville ikke brydd meg. det er som regel reklame basert hva som er certifisert eller ikke. de tester ikke ut alle strømforsyninger Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den listen skal du ikke bry deg noe om. Det viktigste er at PSUen er solid. Om den står på den listen eller ikke spiller ingen trille. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sannsynligvis like viktig som en nVIDIA-sertifisert CPU-kjøler... Eller klisterlappstyling som jeg kaller det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå