Gunnar B Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 På tide å forberede tørrfluesesongen, noen døgnfluer bundet med cdc, polygarn og chinnelle. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) oisann, de der var jo virkelig lekre, ghbing. send flere fluer da folkens! har selv ikke noe bra kamera et lite spørsmål; bruker dere impregnere materialer til tørrfluer på forhånd? jeg mener ved bindestikka? Endret 4. mai 2007 av win32 Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 oisann, de der var jo virkelig lekre, ghbing. send flere fluer da folkens! har selv ikke noe bra kamera et lite spørsmål; bruker dere impregnere materialer til tørrfluer på forhånd? jeg mener ved bindestikka? 8538809[/snapback] Tror det er ganske vanelig å impregnere fluene på forhånd. Jeg impregnerer ved elva, spesielt gjelder dette cdc fluer, der jeg bruker en egen olje (Marc Petitjean). Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tror det er ganske vanelig å impregnere fluene på forhånd. Jeg impregnerer ved elva, spesielt gjelder dette cdc fluer, der jeg bruker en egen olje (Marc Petitjean). 8539181[/snapback] Kvifor impregnerer du cdc-fluene, desse fjørene har er jo allerede impregnert ifrå anda si side... men som du seier bruker du jo en egen olje. menmen, kan legge ut nokre bilder seinare, berre synd at eg har lagt igjen tørrflugeboksa mi en eller annan stad. får sjå kva eg finn... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bandt meg noen flytenymfer med flytevest Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bandt meg noen flytenymfer med flytevest 8545289[/snapback] Helly Hansen Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvilken chenille har du brukt på de døgnisene? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bruker tynn polychenille, som tvinnes og legges dobbel først, brennes og formes forsiktig med lighter til slutt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Driver å binder opp noen myggpupper idag Ørreter.. be aware ! Endret 12. mai 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dyret jeg bruker under vårflue klekkinger. Vårflue med cdc. Gullhode nymfe Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Den nymfen der så giftig ut ghbing! Ble noen pupper idag Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Den nymfen der så giftig ut ghbing! Ble noen pupper idag 8614647[/snapback] Har fått ørret på den i år, men det er dyret jeg har tatt desidert mest fisk på. Mener å ha sett de puppene på ff siden.......Ulv? Endret 14. mai 2007 av ghbing Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Mener å ha sett de puppene på ff siden.......Ulv? Jau.. Det er vel meg Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bandt noen kjappe for noen dager siden.. Har trua på de gule puppene.. Men det får tiden vise Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hadde nesten glemt denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå