-Shark- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Prøvd å dekke til med pudder? 6901895[/snapback] Jaja, sminke funker nok alltid.. jenter klarer jo å skjule nesten allt! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Få noen til å lage merker tett i tett rundt halsen din, så sier du at noen prøvde å kvele deg, men at du kom deg unna med livet i behold! si at du tenkte på henne da du i noen sekunder trodde du skulle dø! Så syns hun så synd på deg:-PpP Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Prøvd å dekke til med pudder? 6901895[/snapback] Jaja, sminke funker nok alltid.. jenter klarer jo å skjule nesten allt! 6901917[/snapback] Men ikke for mye da! Skal jo ikke se ut som man har snublet oppi et malingsspann.... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Få noen til å lage merker tett i tett rundt halsen din, så sier du at noen prøvde å kvele deg, men at du kom deg unna med livet i behold! si at du tenkte på henne da du i noen sekunder trodde du skulle dø!Så syns hun så synd på deg:-PpP 6901921[/snapback] Haha Prøvd å dekke til med pudder? 6901895[/snapback] Jaja, sminke funker nok alltid.. jenter klarer jo å skjule nesten allt! 6901917[/snapback] Men ikke for mye da! Skal jo ikke se ut som man har snublet oppi et malingsspann.... 6901939[/snapback] Nei.. stemmer det Endret 20. september 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Lumberjack Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei, er litt stressa. Jeg var full på fredag og fikk da et digert sugemerke på halsen etter jeg hadde rota med noen. Det store dilemmaet her er at jeg er keen på en dame, og er lite begeistra for å flashe det sugemerke forran henne (ser henne hver dag ). Noen her som har noen tips til hvordan man får fjerna sugemerket på en human måte? Og i human mener jeg _ikke_ : Sminke/Plastisk kirurgi Takker for alle svar/erfaringer 6878687[/snapback] hva er d me sugemerker? har aldri fatta hva som er så fali! å spess hvorfor foreldre klikker sånn! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei, er litt stressa. Jeg var full på fredag og fikk da et digert sugemerke på halsen etter jeg hadde rota med noen. Det store dilemmaet her er at jeg er keen på en dame, og er lite begeistra for å flashe det sugemerke forran henne (ser henne hver dag ). Noen her som har noen tips til hvordan man får fjerna sugemerket på en human måte? Og i human mener jeg _ikke_ : Sminke/Plastisk kirurgi Takker for alle svar/erfaringer 6878687[/snapback] hva er d me sugemerker? har aldri fatta hva som er så fali! å spess hvorfor foreldre klikker sånn! 7035378[/snapback] Velkommen til forumet du! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vil ha sugemerke! Artig når papen lurer på hva som har skjedd "Næh, Mathias! Ha du fått dæ damæ?" Lenke til kommentar
Peter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sug like mye på motsatt side, så kanskje det jevner seg ut. Om det ikke funker, kan du si at du er sønnen til Frankensteinmonsteret, men at du opererte bort bolten! (Nei, det er ikke spesielt sent, og nei jeg er ikke full. Jeg har bare dårlig humor) Lenke til kommentar
Delorian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 IKKE FJERN SUGEMERKER! Jenter elsker dem Hvis jeg hadde hatt en serriøs sjekkekompis hadde vi lagt sugemerke på hverandre før vi gikk ut Jenter vil ha det andre jenter har. Hvis du kommer med sugemerke og er ikke flau over det, viser det at du er en Selvsikker mann som er Populær og Ettertraktet blandt damene, og jenta du liker vil få mer lyst på deg. Kan hørres veeeldig ulogiskt ut, men hvem sa at jenter gjør mening 1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva er egentlig et sugemerke? 6881151[/snapback] det er vis du eller ei jente får eks: tar og suger deg på nakken eller andre steder av kropen som en støvesuger og da blir det merke der som ser ut som et blåmerke ergo sugemerke kommer ofte på nakken da Lenke til kommentar
Peter Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Eller puppen, eller magen, eller armen, eller mange andre steder du fort kan tenke deg. Spørs bare hvor langt man har kommet Endret 10. oktober 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eller puppen, eller magen, eller armen, eller mange andre steder du fort kan tenke deg.Spørs bare hvor langt man har kommet 7040202[/snapback] på FITTA! (tror forresten ikke man vil se noe der, vet ikke, damer.. noen ærfaringer?) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 IKKE FJERN SUGEMERKER!Jenter elsker dem 7036073[/snapback] Nåvel. Jeg syntes sugermerker er skikkelig stygt. Sånt gjorde man når man var 13, liksom. Greit nok, alle er uheldig engang, men det er ikke umulig å unngå det. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eller puppen, eller magen, eller armen, eller mange andre steder du fort kan tenke deg.Spørs bare hvor langt man har kommet 7040202[/snapback] på FITTA! (tror forresten ikke man vil se noe der, vet ikke, damer.. noen ærfaringer?) 7040253[/snapback] kan vel være litt rart / vondt? ? eller:P Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hater når kjæresten min lager sugemerke. Han gjor det bare på pur jævel... Grr Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hater når kjæresten min lager sugemerke. Han gjor det bare på pur jævel... Grr 7040453[/snapback] ok hehe er ikke det bare gøy da: P eller min kjæreste liker ikke når jeg gjør det heller Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 På jobb med med oppsatt hår... Ja bare elsker det. 2000 mennesker som nevner det. Nei uff, hater det. Heldigvis er han bare slem nok til å gjøre det en sjelden gang. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 På jobb med med oppsatt hår... Ja bare elsker det. 2000 mennesker som nevner det. Nei uff, hater det. Heldigvis er han bare slem nok til å gjøre det en sjelden gang. 7040480[/snapback] hehe det er jo litt moro da :!: Lenke til kommentar
Peter Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Haha, vekker minner. Jeg gjorde mye det samme på eksen min. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hysterisk morsomt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg