eivin-sa Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har en PC-skjerm som jeg gjerne vil bruke som TV, men jeg har ikke en datamaskin. Kan jeg bruke PC-skjermen som TV direkte, uten bruk av en data maskin? Hva trenger jeg til det? Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Du må nok kjøpe deg en PC også...går nok dessverre ikke med bare skjerm. Når du får kjøpt deg PC så må du skaffe deg et TV-kort Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 nei det går ikke,noen lcd skjermer har innebygget tv tuner,tviler på at du har det. ja du må ha masking med tv kort. Lenke til kommentar
eivin-sa Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Viss jeg nå kjøper meg en maskin da, hvor bra må den være viss den skal funke med TV-kort? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Du trenger ikke så kraftig maskin for å bruke tv-kort. Men det vil nok bli billigere å kjøpe seg en TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå