Gå til innhold

Trådløs mus til laptop

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en trådløs mus til laptopen jeg har tenkt å bestille snart, men vet ikke helt hvilken mus jeg bør satse på. Jeg foretrekker at den er lett å ta med seg, og lett å plugge inn, uten unødvendige kabler, så jeg ville foretrukket at jeg bare trengte å plugge inn en liten dings i USB-porten for å koble til musa. (Noe slikt som dette)

Jeg har tenkt å spille litt med den, i tillegg til mer vanlig bruk som surfing osv. Håper noen kan anbefale en rimelig mus (maks 500 kroner, men billigere er bedre) som funker greit til spilling og som bare består av en slik USB-dings man bare kan plugge inn i porten :)

Vurderte den Logitech musa, MX610, men den funket visstnok ikke så veldig bra til spilling pga. en del lagg.

Takk for alle svar :wee:

Edit: Er også en fordel om den har slike "Forward" og "Backward" tommelknapper.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trådløse mus til laptop (hvertfall de fleste) går fort i dvale og er ikke noe å spille med i det hele tatt. hvertfall ikke hvis du spiller fps spill. strategi er vel greit. men ellers er v400 musa en meget god mus syns jeg. den har fram og tilbake oppå ved siden av venstreklikk.

Lenke til kommentar
det at man ikke kan spille fps spill med trådløs mus er bare tull

6934220[/snapback]

Har aldri sagt at man ikke kan spille fps med trådløs mus. Har bare sagt at responsen er vesentlig bedre i en kablet. Kjenner per nå ikke en "gamer" som foretrekker trådløs mus. Da snakker jeg om trofaste travere innen BF2, CS:Source; UT2k4 blant andre.

Mulig det funker for deg 02tom, det veit du best. For meg er det ikke et alternativ å gå trådløst igjen.

Det skal nevnes at jeg foretrekker at de jeg spiller mot i fps spill bruker trådløs mus.. :tease:

EDIT:

"Mulig det funker for deg 02tom, det veit du best. For meg er det ikke et alternativ å gå trådløst igjen." som i: La oss være enige om at vi er uenige. :thumbup:

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...