GrH Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) viss jeg kjøper det 1 gb settet ... hadde egentgig tenkt og kjøpe det nå ... så når prisene synker ( etter jul ) så kjøper jeg 2 1 gb brikker till så har jeg 3 gb med "800 mhz " minne ... ville ikke det ha blitt bedre ? ... 1 gb må jo holde til litt etter jul ? ... skal ikke ha vista med en gang det kommer ut uansett .. så vill heller ha bra minne ... (klokke ).. skjønner ? da går jeg for DS3 kortet ? ... eller ? ... vill kjølinga ha mye og si ? elr .. ser nå at ds3 har 6 sata portet og ds4 har 8 ? .... hmm vanskelig valg .. men trur jeg går for ds3 ... pga trenger jeg ds4 ? .. vanskelig valg .. noen innspill om hvilket hvodekort og hvilken rem jeg burde gå for ? ... Tuusen takk Endret 17. september 2006 av Djgunnah Lenke til kommentar
GrH Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 disse ram brikkene da ? Denne ? eller Denne ? hvordan er de i forhold til disse ? Takker Lenke til kommentar
GrH Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 leste i en anna tråd at .. Asus P5B var også god til og klokke E6300 hvilke skal jeg ta ... P5B , DS3 .. ? .. ( kanskje DS4 men blir litt i dyreste laget ) ? Og noen må hjelpe meg med og velge ram ... !! fordi ram har jeg tenkt og kjøpe i mårra ... så slipper jeg at jeg må ut med mye mere ... pga prisøkningen .. Tusen takk Lenke til kommentar
GrH Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 et til spørsmål .. burde jeg vente med og kjøpe skermkort ... ( kjøpe et veldig billig pci-e kort ) og kjøpe dx10 kort når det kommer ? og kan noen si meg det om ram`en ? -takker Lenke til kommentar
GrH Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Bump ... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå