Zaimmer Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Det har oppstått et problem her jah: Når jeg skal prøve å komme inn i mine dkoumenter eller andre slike mapper forsvinner alt utenom desktop bakgrunnen og statbar. Noen som vet hva det kan være? Jæ*** irriterende..kan ikke høre på musikk eller gå inn på harddisken eller noe som helst. Hadde systemklikk (heile shiten låste seg) for et par ukersiden, feilen var Norton Anit virus. (sletta greia) alt funka fint fram til nå i skrivende stund. Jeg kommer Altså ikke inn på My Documents, alle mapper som har med "my" å gjøre. Kommer heller ikke inn på HDDen eller conrol panel. Er det noen som har opplevd det samme, og vet hvordan dette kan løses? Noen som vet hva grunnen er? Takker for svar! mvh Zaimmer! Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Noen som vet hva problemet kan være? Det hadde vært fint med litt hjelp:) mvh Zaimmer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei Har du prøvd i sikkermodus? Eventuellt gjenoppretting av systeminnstillinger? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Hei Har du prøvd i sikkermodus? Eventuellt gjenoppretting av systeminnstillinger? Hilsen, efikkan. 6884445[/snapback] Hei! Gjennoppretting av systeminstillinger finner jeg hvor? I sikkerhetsmodus eller? mvh Zaimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå