Zeppeluna Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Til spill stort sett: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38012 Edit: Liker ikke helt kabinettet, menmen Endret 16. september 2006 av Zeppeluna Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) den så grei ut. God cpu, gpu. Du skulle ikke får problemer med noen spill på denne pcen. Grei pris også. Eneste du får ikke all den "kraften" fra minnet når det er 4x 512mb, vil kansje kjøre det litt senere da. Og 400Watt er ikke mye for og si det sånn. Men vis du ikke skal stappe i mye rart i kabinettet så skulle den holde. Jeg ville godt for denne, kansje kjøpe oppgraderinger senere når du får penger. Endret 16. september 2006 av Dranc Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 den så grei ut. God cpu, gpu. Du skulle ikke får problemer med noen spill på denne pcen. Grei pris også. Eneste du får ikke all den "kraften" fra minnet når det er 4x 512mb, vil kansje kjøre det litt senere da. Og 400Watt er ikke mye for og si det sånn. Men vis du ikke skal stappe i mye rart i kabinettet så skulle den holde.Jeg ville godt for denne, kansje kjøpe oppgraderinger senere når du får penger. 6878177[/snapback] Glemte å nevne at jeg legger ut ytterlige 600 spenn for å få 2x1GB RAM istedenfor 4x512, da dette gjør det mulig å oppgradere senere. Er det strømforsyningen som burde oppgraderes? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 den vil være grei vis du ikke skal ha noe ekstra casemod, eller hardware i. Den vil kansje bråke litt, men det er noe jeg ville ha oppgradert nokså fort.... 550Watt ++ er optimalt. KJøp noen av mist sine strømforsyninger, de er veldig stillegående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå