tnex Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei. Her kan du skrive om hvilket dyr eller fugl du har skutt når du har vert på jakt. Jeg har foresten skutt en kråke en - to Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Her har blitt en del kråker opp gjennom tida men det jeg nå har holdt mest med er minkfeller. På noen private holmer har jeg rigget opp noen feller og har fanget noen minker. Faktisk har alle minker gått i en og samme felle, til forskjellig tid selvsagt men noe snodigt da jeg hadde flere feller på samme holme. Resultatet fikk jeg se i sommer, fugl som Tjeld, Måke og Ærfugl greide å klekke ut egga sine, ungene berget seg også. Dette på noen holmer som fugla ikke har greid å få frem unger på mange år grunnet mink. Endret 20. september 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Går i rype og skogsfugljakt for meg. Skutt noen ryper, men foreløbig har det ikke blitt noen orre eller storfugl. Har også vært med på elgjakt for en stund siden. Ikke særlig artig å sitte på post, kaldt er det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå