Dotten Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei, Er på jakt etter gamle tegneserier, da spesielt Transformers, Judge Dredd og et par andre som kom på 80 og 90 tallet. Jeg lurer da på om de finnes tilgjengelig gratis på nettet noe sted (har prøvd google litt uten hell) for nedlasting. Eventuelt en side hvor man kan kjøpe dem. Det er altså snakk om å lese på maskinen, ikke i bladformat. Og ikke noe ulovlige sider, kun sider hvor det enten lovlig er lagt ut gratis (eksempelvis av copyright eiere) eller hvor de er til salgs. En slags "abandonware" side for tegneserier (a la the-underdogs for spill), om folk skjønner hva jeg mener. Ikke, jeg gjentar, ikke noen linker til side som bevisst bryter kopibeskyttelse. Da vanker det moderatorbuttkick Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Utvalget blir nok heller snevert med de restriksjonene, du. Man kan finne de fleste titler i elektronisk format på nettet, men dersom man ønsker å holde seg innenfor lovens rammer blir man nok nødt til å ta til takke med webcomics og et meget magert utvalg av kommersielle titler (hvor det i hovedsak går i generiske superhelttitler (se 1 og 2)). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå