Gå til innhold

Bytte skjermkort på min 6400

Epleskrell

Anbefalte innlegg

hei... Nå har jeg hatt min Inspiron 6400 en god stund og har virkelig lyst til og oppgradere skjermkortet.. (svakeste leddet på min pc akkurat nå) Så lurte på er det mulig og bytte skermkortet på en slik bærbar.. Tenkte x1600 har x1400 nå og hadde vert kult å få litt bedre kvalitet i fks Oblivion. Uansett hva slags type kort trenger jeg for det, er det noe problem å skifte kort og er det kanskje noen kort jeg heller burde putte inn en x1600..

Ah forresten vifter etc...Hvis jeg får skifta kortet er det noen problemer med de.

På forrhånd takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6400 kan såvidt jeg vet leveres med integrert skjermkort eller X1400, og da kan du ikke velge mellom flere. Om skjermkortet ikke er loddet fast i hovedkortet, hvilket det som oftest er, kan du høre med dell om de har ett slikt X1400-kort for akkurat din pc som kan settes inn.

Lenke til kommentar
6400 kan såvidt jeg vet leveres med integrert skjermkort eller X1400, og da kan du ikke velge mellom flere. Om skjermkortet ikke er loddet fast i hovedkortet, hvilket det som oftest er, kan du høre med dell om de har ett slikt X1400-kort for akkurat din pc som kan settes inn.

6880312[/snapback]

Han skriver han har X1400 og vil oppgradere til X1600... Tror neppe dette er mulig uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...