Gå til innhold

Noen som vet hvor man får kraftige Handgrips?

Anbefalte innlegg

God kveld.

Noen som vet hvor man kan bestille 100-300 pound grippers i Norge? Jeg har tidligere kjøpt lette handgrippers fra IFact.no, men dem er bare på 22.5 kilo ca (49,5 pounds) og det er altfor lett.

Dem bør helst være i aluminium slik at man unngår de knatrelydene man får av skumgummihandgrips etter dem er brukt i noen uker. Har sett litt på Heavygrippers og "Captains of Crush Monster grippers", men sålangt jeg har fått med meg må dem bestilles fra overhavs og må betale med paypal eller kredittkort og jeg har bare cash akkurat nå i øyeblikket, så det beste hadde vært å få kjøpt fra sverige eller norge sånn at man kan betale i oppkrav. Takk for alle svar.

EDIT: Jeg fatter og begriper det ikke. Ingen plass i hele Scandinavia er det en eneste butikk som selger Kraftige Handgrips, da snakker jeg ikke om "Abilica Lett HandGrips og Abilica Hard Handgrips", men jeg snakker om kvalitetshandgrips som oppgis med motstand i Pounds, som proffene bruker. Det der søpla fra Abilica går ikke an å bruke, altfor lett. Må si jeg er fristet til å tilby 1000 kroner til den som klarer å finne en slik online butikk i Norge eller i Sverige, helst i Norge.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal aldri glemme deg heh :thumbup:

EDIT:

"Tusen Takk

Tusen takk for at du valgte å gjøre din handel hos:

Strongman Roy Holte

We`ll make you stronger!..........and good looking....;)"

hehe, da var hele settet bestilt, litt dyrt i forhold til utlandet, men det bryr jeg meg ikke om, dette er et kvalitetssett uten like. Og man får dritsterke hender av å bruke disse, en fordel under håndbak, når man skal ta tunge markløft og når man skal bære tunge ting, slik som steiner osv. Mange gode ting kommer fra Godt grep eller grip som det heter på engelsk. :cool: Ja for ikke å nevne store sterke underarmer.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...