enden Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har testet MCE-tastaturet til Microsoft og er ikke videre impoenrt. Størrelse, fell og groove er perfekt, men IR er ikke en god teknologi for et tastatur, og musa er ubrukerlig. Er det noen som har forslag til alternativer? Det er viktig at musa er integrert i tastaturet, enten som stick (ala IBM) eller som plate og at tastaturet ellers er så lite og søtt som mulig. Trådløs teknologi spiller ingen rolle så lenge det er responsivt. Bluetooth er en fordel, men ikke noe krav. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er også på jakt etter dette. Kjøpte Microsoft sitt til tusen kroner, før jeg fant ut at det var IR teknologi. Håpløst når ikke PC'en står der bildet er. Har PC'en bak i stuen siden den er koblet til en prosjektor Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 En brukertest fra meg som kanskje interesserer deg? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 BTC 9019URF er radiobasert og har fått bra karakterer i tester på nettet. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Andre alternativ som bruker radiobølger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå