Gå til innhold

Ris til Mamoz


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt noen episode tidligere med Mamoz (kun negative) men i begynnelsen av august bestilte jeg hovedkort og minne til min conroe 6600 cpu. Dette sku jeg aldrig ha gjort da:

 

9.8 hentet jeg hovedkortet på posten (minnet blei sendt tidligere direkte fra grossisten).

Bygget sammen pcn men fikk den ikke å virke. Testet "mine egne" deler med en kamerat sitt hovedkort og minne og da virket alt uten problem. Sendte mail til support og forklarte saken. Kompaktibilitetsproblemer.....

 

15.8 fikk jeg svar der supportmedarbeideren sa at jeg ska fylle i angrefristskjema og sende pakken i retur. Sagt og gjort, pakken på posten og i vei.

 

13.9 fikk jeg en returlapp fra posten. Hentet den og hva ser jeg der? Jo, pakken jeg har sendt til Mamoz for 1 mnd sen. Spør dem på posten at hva er dette? Ja, Mamoz har ikke hentet pakken etter at de har fått 1 hentelapp + en påminnelse. Pakken har vært på postkontoret 2 uker. Dette er vel nok til å få hentet pakken.

 

Nå har jeg prøvet å ringe, ta kontakt med "liveperson" og mail i løpet av onsdag 13.9 -fredag 15.9 mange ganger (ringt mellom 5 og 10 ganger hver dag) uten hell. Begynner å lure på hva f... de driver med i Mamoz for dagen?

 

De (Mamoz folka) kommer vel å skylde på posten når det gjelder pakken, men når de i løpet av 3 dager ikke klarer å svare på telefon er nok problemet hos dem og ikke posten. Jeg blir så opgitt når man ikke kan stole på webshopper, og makan til oseriøshet får man lete etter lenge.....

 

Og husk at dette ikke er første gangen jeg har problemer med Mamoz. Hade tidligere en episode med tilbakebetaling av noe penger som drøjde ut som bare det. Etter mange telefoner og mail fikk jeg til slutt pengene igjen.

 

Tenkte at de har fått ryddet opp på mamoz når jeg la inn min seneste bestilling

men nej da. De har gått fra dårlig til verre. Angrer så på at jeg har bestilt fra dem.

 

Men en sak har jeg lært, aldrig mer Mamoz!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med Mamoz er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme om du handler i en av butikkene deres. Jeg vet at de har det veldig travelt for tiden siden de har åpnet en ny butikk i Trondheim, og mangler folk. Det er sikkert derfor du og pakken din har blitt oversett. ;)

Men pga. de noe eleverte prisene deres i forhold til andre nettbutikker, ville jeg ikke ha vært kunde hos Mamoz om jeg ikke bodde i Trondheim. Det er egentlig det eneste jeg kan utsette på dem.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har hatt noen episode tidligere med Mamoz (kun negative) men i begynnelsen av august bestilte jeg hovedkort og minne til min conroe 6600 cpu. Dette sku jeg aldrig ha gjort da

6877463[/snapback]

Hvorfor bestilte du på nytt hvis du bare har negative opplevelser fra før av?

6877728[/snapback]

 

Den var den eneste webshopen som hade begge delene jeg trengte på lager der og da.

Og så kan man jo håpe at de rydder opp i sin organisasjon noen gang.....

 

Har du hørt om å få en 2nd chance?? ;)

Lenke til kommentar
Min erfaring med Mamoz er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme om du handler i en av butikkene deres. Jeg vet at de har det veldig travelt for tiden siden de har åpnet en ny butikk i Trondheim, og mangler folk. Det er sikkert derfor du og pakken din har blitt oversett. ;)

Men pga. de noe eleverte prisene deres i forhold til andre nettbutikker, ville jeg ikke ha vært kunde hos Mamoz om jeg ikke bodde i Trondheim. Det er egentlig det eneste jeg kan utsette på dem.

6877953[/snapback]

 

Ja, jeg har også gode erfaringer med mamoz, men som deg så har jeg kun handlet direkte på utsalgstedene her i trondheim.

 

AtW

Lenke til kommentar
Min erfaring med Mamoz er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme om du handler i en av butikkene deres. Jeg vet at de har det veldig travelt for tiden siden de har åpnet en ny butikk i Trondheim, og mangler folk. Det er sikkert derfor du og pakken din har blitt oversett. ;)

Men pga. de noe eleverte prisene deres i forhold til andre nettbutikker, ville jeg ikke ha vært kunde hos Mamoz om jeg ikke bodde i Trondheim. Det er egentlig det eneste jeg kan utsette på dem.

6877953[/snapback]

 

Ja, jeg har også gode erfaringer med mamoz, men som deg så har jeg kun handlet direkte på utsalgstedene her i trondheim.

 

AtW

6886004[/snapback]

 

Ja, men det hjelper ikke så mye om man bor i Oslo området..... ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvet å ringe, ta kontakt med "liveperson" og mail i løpet av onsdag 13.9 -fredag 15.9 mange ganger (ringt mellom 5 og 10 ganger hver dag) uten hell. Begynner å lure på hva f... de driver med i Mamoz for dagen?

6877463[/snapback]

Har prøvd live person der flere ganger og alltid fått svar i løpet av 1 min. Ved en anledning gikk det noe tregt mellom hvert svar men da unnskyldte personen seg.

De skiller da mellom henvendelser på ordrenummer og produktnummer. Mulig det går til forskjellige avdelinger. Bare søkt hjelp på produktnummer.

 

Har bare handlet ved butikken og synes service er god. Men kan virke som allerede nevnt at de har det litt travelt for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...