candymann Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg har hatt noen episode tidligere med Mamoz (kun negative) men i begynnelsen av august bestilte jeg hovedkort og minne til min conroe 6600 cpu. Dette sku jeg aldrig ha gjort da: 9.8 hentet jeg hovedkortet på posten (minnet blei sendt tidligere direkte fra grossisten). Bygget sammen pcn men fikk den ikke å virke. Testet "mine egne" deler med en kamerat sitt hovedkort og minne og da virket alt uten problem. Sendte mail til support og forklarte saken. Kompaktibilitetsproblemer..... 15.8 fikk jeg svar der supportmedarbeideren sa at jeg ska fylle i angrefristskjema og sende pakken i retur. Sagt og gjort, pakken på posten og i vei. 13.9 fikk jeg en returlapp fra posten. Hentet den og hva ser jeg der? Jo, pakken jeg har sendt til Mamoz for 1 mnd sen. Spør dem på posten at hva er dette? Ja, Mamoz har ikke hentet pakken etter at de har fått 1 hentelapp + en påminnelse. Pakken har vært på postkontoret 2 uker. Dette er vel nok til å få hentet pakken. Nå har jeg prøvet å ringe, ta kontakt med "liveperson" og mail i løpet av onsdag 13.9 -fredag 15.9 mange ganger (ringt mellom 5 og 10 ganger hver dag) uten hell. Begynner å lure på hva f... de driver med i Mamoz for dagen? De (Mamoz folka) kommer vel å skylde på posten når det gjelder pakken, men når de i løpet av 3 dager ikke klarer å svare på telefon er nok problemet hos dem og ikke posten. Jeg blir så opgitt når man ikke kan stole på webshopper, og makan til oseriøshet får man lete etter lenge..... Og husk at dette ikke er første gangen jeg har problemer med Mamoz. Hade tidligere en episode med tilbakebetaling av noe penger som drøjde ut som bare det. Etter mange telefoner og mail fikk jeg til slutt pengene igjen. Tenkte at de har fått ryddet opp på mamoz når jeg la inn min seneste bestilling men nej da. De har gått fra dårlig til verre. Angrer så på at jeg har bestilt fra dem. Men en sak har jeg lært, aldrig mer Mamoz!! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg har hatt noen episode tidligere med Mamoz (kun negative) men i begynnelsen av august bestilte jeg hovedkort og minne til min conroe 6600 cpu. Dette sku jeg aldrig ha gjort da 6877463[/snapback] Hvorfor bestilte du på nytt hvis du bare har negative opplevelser fra før av? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tja da får jeg vel legge de i mappen for "ubrukelige webshopper" Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Min erfaring med Mamoz er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme om du handler i en av butikkene deres. Jeg vet at de har det veldig travelt for tiden siden de har åpnet en ny butikk i Trondheim, og mangler folk. Det er sikkert derfor du og pakken din har blitt oversett. Men pga. de noe eleverte prisene deres i forhold til andre nettbutikker, ville jeg ikke ha vært kunde hos Mamoz om jeg ikke bodde i Trondheim. Det er egentlig det eneste jeg kan utsette på dem. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Jeg har hatt noen episode tidligere med Mamoz (kun negative) men i begynnelsen av august bestilte jeg hovedkort og minne til min conroe 6600 cpu. Dette sku jeg aldrig ha gjort da 6877463[/snapback] Hvorfor bestilte du på nytt hvis du bare har negative opplevelser fra før av? 6877728[/snapback] Den var den eneste webshopen som hade begge delene jeg trengte på lager der og da. Og så kan man jo håpe at de rydder opp i sin organisasjon noen gang..... Har du hørt om å få en 2nd chance?? Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 En kompis av meg fikk en god erfaring med mamoz. Han fikk dobbelt opp med produktene han bestillte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Min erfaring med Mamoz er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme om du handler i en av butikkene deres. Jeg vet at de har det veldig travelt for tiden siden de har åpnet en ny butikk i Trondheim, og mangler folk. Det er sikkert derfor du og pakken din har blitt oversett. Men pga. de noe eleverte prisene deres i forhold til andre nettbutikker, ville jeg ikke ha vært kunde hos Mamoz om jeg ikke bodde i Trondheim. Det er egentlig det eneste jeg kan utsette på dem. 6877953[/snapback] Ja, jeg har også gode erfaringer med mamoz, men som deg så har jeg kun handlet direkte på utsalgstedene her i trondheim. AtW Lenke til kommentar
candymann Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Min erfaring med Mamoz er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme om du handler i en av butikkene deres. Jeg vet at de har det veldig travelt for tiden siden de har åpnet en ny butikk i Trondheim, og mangler folk. Det er sikkert derfor du og pakken din har blitt oversett. Men pga. de noe eleverte prisene deres i forhold til andre nettbutikker, ville jeg ikke ha vært kunde hos Mamoz om jeg ikke bodde i Trondheim. Det er egentlig det eneste jeg kan utsette på dem. 6877953[/snapback] Ja, jeg har også gode erfaringer med mamoz, men som deg så har jeg kun handlet direkte på utsalgstedene her i trondheim. AtW 6886004[/snapback] Ja, men det hjelper ikke så mye om man bor i Oslo området..... Lenke til kommentar
candymann Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 En kompis av meg fikk en god erfaring med mamoz. Han fikk dobbelt opp med produktene han bestillte. 6885992[/snapback] Og det her er vel også et tegn på at noe er galt i denne "butikken" Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nå har jeg prøvet å ringe, ta kontakt med "liveperson" og mail i løpet av onsdag 13.9 -fredag 15.9 mange ganger (ringt mellom 5 og 10 ganger hver dag) uten hell. Begynner å lure på hva f... de driver med i Mamoz for dagen? 6877463[/snapback] Har prøvd live person der flere ganger og alltid fått svar i løpet av 1 min. Ved en anledning gikk det noe tregt mellom hvert svar men da unnskyldte personen seg. De skiller da mellom henvendelser på ordrenummer og produktnummer. Mulig det går til forskjellige avdelinger. Bare søkt hjelp på produktnummer. Har bare handlet ved butikken og synes service er god. Men kan virke som allerede nevnt at de har det litt travelt for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå