b-real Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 .:. Innerst inne lengter jeg...ingenting vil bli som før. .:. .-. Innerst inne gråter jeg...Ingenting vil bli som før. .:. .-. Innerst inne sørger jeg...Ingenting vil bli som før. .:. .-. b-real.org .:. Opeth .:. Seigmen .:. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Funker ikke signatur-previewen din? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 #Teste mod-innlegg# Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg