Skibbe10 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 eg kjøpte fear i forrige veke, men det funker aldri. har prøvd alt, mange ulike patcher men det starter berre med ein heilt svart skjerm som fryser seg :S deretter må eg ut ved hjelp av ctrl-alt-delet. står svarer ikke. har prøvd med crack og.. men ingenting funker sad.gif så no tenkte eg at eg skulle sjå om den nye demoen funka.. men det skjer akkurat det samme der:( har hørt mykje bra om fear, og har alvorli lyst til å bli skremt ;P men er det noken som veit kva som kan gjerast? feilmeldingen: szAppName : FEARXP-SPDemo.exe szAppVer : 1.0.2393.0 szModName : hungapp szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kan være skjermkort/driver som er utdatert Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 skjermkortdriver er oppdatert til nyeste omegadriver. men funker fortsatt ikkje. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hadde selv sykt mye problemer med fear. Makan til dum "piratsikringer" skal du lete lenge etter. Det er spill som fear som gjør at man får lyst til å laste ned spill istedenfor å kjøpe de. 500kr rett i dass spør du meg. Har ikke fått spilt det en eneste gang fordi jeg får allmulig error under innstalasjon. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 kjøpt fear for 3 uker siden. fikk det aldri opp og gå akkurat samme greia som deg, mes svart skjerm osv Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ja kan sei at det er bortkasta penger, men vil ikkje gi opp nett enda.. ingen som har peil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå