RoutineX Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) I dag fikk jeg et par problemer. Harddiskene slår seg bare plutselig av. Etter å ha tatt bort et par pci kort så funker alt som før så jeg regner med at min gamle strømforsyning har takket for seg etter 2 års tjeneste. Det jeg i hovedsak kjører er et billig pci express skjermkort, XP3200+ cpu, 1 GB DDR (2x512) ram, en dvd brenner og 7 SATA disker. Jeg kiket litt rundt på strømforsyninger og tenkte at denne kunne gjøre nytte siden den hadde alle sata koblingene. Kan denne være grei å ha? Enermax Liberty 500W, Modulære Kabler, 8 SATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin Eller noen som har noen bedre anbefalinger? Må ikke koste mer enn 1500. Endret 16. september 2006 av RoutineX Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg vet ikke noe om enermax men om du har 1500 kr kan kansje Mist600W være et godt valg Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 den hørest grei ut.. finn ut om det er nok ved å legge sammen effekt forbruket til alle diskene. finn ut kor mangen Ampere disken trenger og gang det med 12(siden den går på 12Volt) for å få det i Watt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå