Øyvind Skogseide Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Ja no skal eg kjøpe pc til en venn Og han har tenkt og burke den til Css fear, bf2 og mange andre krevende spill. http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=375589 den slipper jeg jo å bygge da men hva synest dere? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det var nesten greit, 2GB RAM er nesten et must nå for tia, du kan spare inn litt penger ved og velge en E6300 isteden, ytelsen vil fortsatt være mer enn god nok. du bør også bytte skjermkortet til et X1900XT. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bra pc til pengene. 2GB minne er en fordel, men om du ikke har råd, så kan du gjøre det etter hvert. 1GB minne er ikke noe problem. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 okay Kan jo kanskje oppgradere med tia også da... Kjøpern jeg! Lenke til kommentar
Marty Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hei!Ja no skal eg kjøpe pc til en venn Og han har tenkt og burke den til Css fear, bf2 og mange andre krevende spill. http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=375589 den slipper jeg jo å bygge da men hva synest dere? 6877127[/snapback] Er det operativsystem på den der eller? Og er det ikke mulig å konfigurere den selv? (som f.eks hvis du vil ha 1GB mer ram) Edit: Kun 350W strømforsyning. Litt lite kanskje, i alle mtp fremtidige oppgraderinger. Endret 17. september 2006 av Marty Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 jaja men så står det jo ikke kor stor PSUen er da men kan jo kjøpe det også menn han har bestemts seg for å ha denne... han har xp så no prob. Men det er litt synd at man ikke kan konfigurere som du sier Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 jaja men så står det jo ikke kor stor PSUen er da men kan jo kjøpe det også menn han har bestemts seg for å ha denne... han har xp så no prob. Men det er litt synd at man ikke kan konfigurere som du sier 6879590[/snapback] Jeg regner med at det er SHGs egne strømforsyninger på 400W eller 500W, og disse er forholdsvis gode til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå